MrL Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og da kom dagen der jeg endelig ble 18 !! Har ikke fått lappen enda, men besto teoriprøven i dag Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 18 år er flott. Er så deilig første gang man blir spurt om leg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 18 år er flott. Er så deilig første gang man blir spurt om leg. Ja gleder meg til å endelig kunne gjøre det Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, det glemte jeg. Gratulerer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takk. Jeg dro på rimi i dag, dro ut 1 sixpack med øl, sto klar i kassa med legg i hånde, og var klar til å endelig kunne gni det i tryna på a, men neida, såklart spurte hun meg ikke om legg i det hele tatt, for første gang i livet er det en skuffelse å ikke bli spurt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Husker det skjedde med meg også. En enorm skuffelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå