Magnuz_j Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har Hercules Game theater xp lydkort og en sony minidisk... jeg plugger den optiske kabelen bak på lydkortet der det står optical out og setter den andre ennen av kabelen inn i minidisken der der står optical inn.. men på minidisken står det: digital no signal. kan noen hjelpe meg sånn att jeg kan ta opp med optisk kabel? på forhånd takk! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det en mulighet at du ikke har ativert den optiske utgangen på lydkortet ditt? Sjekk i egenskaper på lydkortet og se hva du finner. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vanligvis kan man se et lys i enden av kontakten. Vet ikke om det er slik med optiske minidisc-kontakter da disse er av 3,5mm typen. Hvis det ikke er et lys der, så kommer det ikke et signal fra lydkortet. Da må du sannsynligvis aktivere optisk utgang i lydkort programvaren. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Vanligvis kan man se et lys i enden av kontakten. Vet ikke om det er slik med optiske minidisc-kontakter da disse er av 3,5mm typen. Hvis det ikke er et lys der, så kommer det ikke et signal fra lydkortet.Da må du sannsynligvis aktivere optisk utgang i lydkort programvaren. det skal også kunne sees et lys på 3.5 mm jacken. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 sjekk egenskaper til lyd kort programet,skal være noe som heter digital output only Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå