Qwertyytrewqx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Spilleren i bruk: (High Quality link) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hmm tror jeg vil se en sammenligningstest mellom denne og samsung sin nye p3 før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bildene viser at Sony har plassert taster for sporveksling og avspilling helt på toppen av spilleren – tydelig tilpasset lommen. Det hørtes jo helt genialt ut. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 denne her minner virkelig ikke om en viss ipod touch som kom ut for lenge siden Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 denne her minner virkelig ikke om en viss ipod touch som kom ut for lenge siden Hva så? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 denne her minner virkelig ikke om en viss ipod touch som kom ut for lenge siden Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
Stormcamper Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fant utav at den 12 timers musikkavspillingen kun gjaldt for W-serien, som er de headset'ene m/mp3 spiller. Men er usikker på hvor lang batterilevetid X-serien vil ha Lenke til kommentar
pumazz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tar den ikke Wav?! Det er jo latterlig! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tar den ikke Wav?! Det er jo latterlig! Hvor mange bruker wav til musikk, sa du? Jeg tror uansett den gjør det. De fleste pleier vel ikke å liste opp det på formatlisten. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 denne her minner virkelig ikke om en viss ipod touch som kom ut for lenge siden Blir liten bump der, men samma det... Altså, selv om det er en touch screen på den trenger man ikke med en gang tenke på ipod/iphone! HALLO! Det fantes jo mobiler og PMP'er med touch screen før ipod også! Faktisk så er det heller Apple som har "hermet" etter kinesiske design! Og hvordan skal man ellers lage den da?! med touch skjerm på sidene kansje?! Herregud.... Blir litt irritert når alle folk ser en touch screen og tenker "APPLE!" Med en gang! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Wow, denne så jo fantastisk ut. Hvis prisen ikke blir grotesk kan det hende jeg kjøper en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg