hitokiri Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Spirit skal erstatte både menyene og kartene til Mio i år. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Stort skritt i riktig retning angående menyen, men fortsatt ikke på Garmin-nivå, ut ifra det ene bildet å dømme. Skal jeg trykke Find eller Go når jeg skal taste inn adressen jeg skal til? Kartet ser jo helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg tipper at det er "Find" hvis du skal finne et sted, "Go" hvis du skal kjøre en plass? Hørtes logisk ut for meg hvertfall. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg tipper at det er "Find" hvis du skal finne et sted, "Go" hvis du skal kjøre en plass? Hørtes logisk ut for meg hvertfall. Det jeg mener er at hvis du skal Go'e et sted må det jo Find'es først, for å si det slik. Men skal prøve å la vær å henge meg opp i slikt smått, bra det har blitt enklere og finere Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Håper den velger en annen rute i en norsk rundkjøring :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg