Pixl. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) hei, har kjøpt meg en eee 901 som jeg tenkte jeg skulle logge inn her med i dag. men jeg kommer ikke inn, diskusjon sier bare jeg har feil passord eller brukernavn. har prøvd på mang andre nå og men ingen av dem funker. hjelp noen? Endret 9. januar 2009 av PixlFace Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sikker på at du har riktig passord da? Velg glemt passord og få det sendt til mailen din for å dobbeltsjekke. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Sikker på at du har riktig passord da? Velg glemt passord og få det sendt til mailen din for å dobbeltsjekke. 100 % sikker Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da går du hit og resette passordet http://pass.hardware.no/reset.php Feiler det er det bare å maile suppor At hardware.no så skal vi titte på det. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 hmm, det funka denne gangen (?) men takk i hvertfall da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg