Phyx Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Sånn da har jeg prøvd den i ca time her og må si jeg er meget skuffet over spesiellt en sak: Det går ikke og bruke noen instillinger som gjelder for windows på de programbare knappene. Bruker de til whisper i VT fra tidligere men det funker ikke nå lenger. EDIT: Jeg har relativt små hender og side knappen er vanskeig og bruke. Tror du trenger ganske så store hender for og kunen bruke denne optimalt. EDIT2: Virker som om det kommer nye drivere i Februar som kommer til og fikse masse saker med button assignment. Endret 21. januar 2009 av Phyx Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Å herregud. Hvor skal galskapen ende. De kunne i hvert fall lansert en uten WoW logoen... Enig. i de fleste spill er det bra å ha mange knapper på musa, men det er dumt at den må være preget med WoW logoen :'( Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har denne musen. Den er rask og flytende 3200 dpi og 1000hz. Eneste jeg ikke likte med denne er hvordan den ligger i handen. Jeg vil gjerne modde denne inn i en mindre logitech pilot om mulig. Det hadde i allefall vært gøy å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå