tormoddf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Beboerne i spillverdenen Azeroth har nå fått et helt eget spesialverktøy. Les mer Lenke til kommentar
Fumler Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=113680 Koster 695,. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sikkert en nyttig mus for WoW-spillere. Noe sier meg at den ville solgt mer om den kom for et par år siden og. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Denne har jeg da sett før... Joda http://www.dingz.no/php/art.php?id=790342 Spiller ikke wow, men kunne hatt den allikevel, kult design Endret 9. januar 2009 av stavros Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kult design på den da. så rå ut Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 kul men, den er litt "geek". spiller ikke wow... Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Får håpe denne Steelseries musen er bedre enn Ikari som har slitt med alt for stor lift off distance, tull med at knapper ikke lar seg innstille og defekte kabler. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Spiler selv wow men syns det var litt vel mye WOW over denne. Men mangler en god mus som er lett og med mange knapper på. MX1000 var den som var best men den var for tung i mine øyne. Min nåværende MX518 har jo vært i bruk i snart 2 år... *sikler videre* Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Å herregud. Hvor skal galskapen ende. De kunne i hvert fall lansert en uten WoW logoen... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ved hjelp av programvaren kan man definere makroer som utfører en rekke tastetrykk ved å trykke på én av musetastene. Det medfølgende programmet skal inneholde over 130 forhåndsdefinerte kommandoer til bruk i makroene. I programvaren vil det også være mulig å tilpasse fargen på de innebygde lampene. Selv i den enkleste form så er dette automasjon, noe som Blizzard vil banne deg for. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sett bort ifra logoen var det ikke mye som minnet om WoW i designet? Virket hendig med pre-programmerte makroer o.l., men personlig kommer jeg til å holde meg til min Razor Diamondback. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå spiller ikke jeg noe spesielt mye, men vil ikke dette bli sett på som juks, hva syns dere som spiller? Hva er forskjellen på å koble til en fysisk enhet som automatiserer for deg kontra å skrive et program som gjør akkurat det samme ? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva er forskjellen på å koble til en fysisk enhet som automatiserer for deg kontra å skrive et program som gjør akkurat det samme? Denne musen er vel ikke store forskjellen fra G15. Nå er det vel bare makroer (evt. vanlige key bindings som "Jump") som er pre-programmert, og disse kan man jo allerede skrive selv og binde til alle knapper på tastaturet. Alt man kan gjøre med makroer er lovlig. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg misforstått, jeg forstod det slik at man ved å trykke på en knapp kunne programmere inn f.eks denne sekvensen. hold "knapp 1" inne i 50ms vent 700ms hold "knapp 2" inne i xxms hold "knapp 3" inne i .... ... .... osv Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke så altfor dum den musa. Alltid kjekt med programmérbare knapper i World of Warcraft, jo mer jo bedre, men designet var veldig, tja, voldsomt. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Syntes da virkelig at jeg har sett den for lenge siden? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis jeg ikke husker feil fra når jeg spilte wow, så var det lov med makroer man kan lage i spillet, eller lage på tastaturer som G15 og diverse, men det er IKKE lov med scripting (logikk og diverse ting). Om du binder en knapp til å gjøre 3 angrep med 1 sekunds mellomrom så er ikke dette ulovlig, men hvis du lager et script som skiller mellom hvilket angrep du skal gjøre avhengig av resultatet på forgie angrep eller andre variabler, så har du laget en bot, som du blir bannet for. Dessuten så er det ingen måte de kan skille mellom tastatur-makroer og om du faktisk sitter og trykker tastene. Jeg har ikke noe bruk for en slik mus, så jeg tror jeg kommer til å gå for G9 når jeg skal oppgradere min trofaste mx518 som har fått logitech logoen slitt vekk fra mye bruk. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Makroer lager du inne i WoW. Du kan bruke desse knappene med dei makroene. Det er sikkert fett nok, og musa ser definitivt rå ut, men å slenge ut cash for noke pga at det står World of Warcraft på det? Syns heller dei skal slenge den etter meg som reklame :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå