nag-sinn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva er best? er d noen som evt har en link til en sånn test side? Jeg spør fordi jeg bestilte mx440 på mpx for 399kr(forrige ukens tilb.) men i posten kommer et 440se og jeg lurer på om å la være å bytte om se kortet er bedre. Hjelp!! Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 440se er en dårligere utgave av 440. Så du bør få byttet kortet. http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce4mx Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Se kjører lavere hastigheter på minnet. (166 mhz ddr tror jeg) De har også strupet minne bussen på noen kort til 64bit. Dersom du ser på webbshopper se du at 440SE er billigere en 440. Det yter også selvsagt en del dårligere. EDIT: 440SE erstatter 420 kortene. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Så hvordan sender jeg tilbake etter at jg har betalt for den og alt? (fikk en venn til å kjøpe dn for meg og han betalte for så å få pengene av meg) Kjøpte på www.mpx.no Fikk heller ingen angreretts papir med pakningen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nå fikk jeg en vill ide, hva med å sjekke på www.mpx.no? Og kanskje trykke på "Service og retur"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå