tormoddf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For første gang slippes bærbare med AMD Mobility Radeon HD 4600 og HD 4870 X2-grafikk. Les mer Lenke til kommentar
musis Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 for et sykt beist av en pc, lure på kan blir å koste, vil ha vil ha Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 X38, Core 2 Duo og nevnte Radeon 4870 X2 småsprøtt nå er vi inne på en sånn maskin som jeg mener ikke burde hatt batteri men at batteriet budre vært bytta ut med utvidet kjøling. ser for meg en stakkar som sitter og jobber med word på flyplassen med denne i fanget Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hehe, ja her måler en nok batteritiden i minutter så snart ett spill blir fyrt opp og 6GB ram? er vel bare vista64 å få da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 X38, Core 2 Duo og nevnte Radeon 4870 X2 småsprøtt Aldeles enig. Jeg har mine tvil til at det går ... hehe, ja her måler en nok batteritiden i minutter så snart ett spill blir fyrt opp og 6GB ram? er vel bare vista64 å få da? Sekunder... En har jo alltids Linux og XP-64 i tillegg til Vista-64. Eller Win7-Beta... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hmm. Tipper laderen som følger med er like stor som den til Xboss. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hehe, ja her måler en nok batteritiden i minutter så snart ett spill blir fyrt opp og 6GB ram? er vel bare vista64 å få da? Sekunder... En har jo alltids Linux og XP-64 i tillegg til Vista-64. Eller Win7-Beta... hmm, XP-64 ja, mer eksotisk får du det ikke Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lurer på hvor mange og hvor store vifter man får i denne? Blir vel best å spille på denne i frysen, eller noe sånt Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har et 4870x2, og jeg har det som eneste fungerende varmekilde på rommet mitt (i tillegg til resten av pc'n...). Når jeg ikke spiller kjører jeg f@h, og hvis jeg ikke har åpent vindu eller dør så blir det over 25 grader i rommet selv når det er -10 ute. Med vifte på 50% blir tempen 80 grader ganske fort, og jeg lurer på hvordan det er å ha en slik en på fanget... Enten får man noen og 90 grader på kortet og litt støy, og plastikk smelter rundt om i kabinettet, eller så får man MASSE støy når vifta passerer 80%. Jeg håper for alles skyld at de har forbedret kjøleløsningen på denne, hvis ikke blir det kort levetid på både batteri og maskin dersom den blir belastet 100%. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei da, blir vel greit for mannfolk som har lyst å bli sterile. 90 grader på pungen er vel den beste prevensjon, hahaha Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 DDR2 RAM... 8 GB DDR3 hadde vel vært greit når man først skal ha en gaming laptop som det der. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er det mulig!?!? Samme dag jeg svir av 18.231 kroner på en Asus G71G og bæreveske kommer det søren meg en ny og kraftigere! Få den ut for salg så jeg kan bruke angrefristen!! NÅÅ!Jeg holder på å gå fra vettet nå.. Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 utrolig grymt =D det kan vell ikke defineres som bærbar, er vell heller "flyttbar" Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Flyttbar ja Den var genial :!: Men dette var virkelig litt av en råtass! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tilbyr den med mulighet for Intel SSD i stedet for den ene 500GB disken siden de tar så hardt i fra før... Men det går jo an å fikse selv da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå