Anarkist Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei folkens, nå har jeg fått meg ei kjæreste som er jomfru. Vi har forbredt oss til å ha sex, men jeg har lurt på en ting og det er om jeg skal gjøre det med eller uten kondom første gangen med henne. Vanligvis bruker jeg kondom, men siden det er ei jomfru jente så tenkte jeg at kanskje det vil gi en bedre følelse å gjøre det uten kondom. Ser frem til gode råd.....og forhåndsregler... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du ikke skal bruke kondom må dere iallefall se til å beskytte dere på andre vis. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Uten kondom? Å gjøre henne gravid? Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei folkens, nå har jeg fått meg ei kjæreste som er jomfru. Vi har forbredt oss til å ha sex, men jeg har lurt på en ting og det er om jeg skal gjøre det med eller uten kondom første gangen med henne. Vanligvis bruker jeg kondom, men siden det er ei jomfru jente så tenkte jeg at kanskje det vil gi en bedre følelse å gjøre det uten kondom. Ser frem til gode råd.....og forhåndsregler... Bruk kondom. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skjønner tankegangen din, jeg vil ikke bruke kondom første gang jeg skal ha sex. Hun kan jo ta angrepille, tror det skal gå bra. Men for sikkerhets skyld tror jeg virkelig dere skal bruke kondom. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er jo p-pille mer sikkert enn kondom Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå glir det bedre om du bruker kondom og glidemiddel, noe som vil gi jenta en bedre førstegangsopplevelse tror jeg. Husk at hun også kan blø litt, og da er den kondomen veldig grei å ha på! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt blod på lillemann gjør da ingenting, den har sett verre dager. Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt blod på lillemann gjør da ingenting, den har sett verre dager. Hva med faren for graviditet? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Menn kan ikke per dags dato bli gravid, så er ikke noe problem Joystick. Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Menn kan ikke per dags dato bli gravid, så er ikke noe problem Joystick. Jeg tenkte på ved sex med en jente, faren for graviditet ved kjønnssykdommer ubeskyttet sex og er absolutt tilstede. Og det er ikke helt sant det du sier: Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du skal gjøre alt du kan for å unngå å få blod på "lillemann" ALLTID! Lenke til kommentar
Joystick211 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Menn kan ikke per dags dato bli gravid, så er ikke noe problem Joystick. Jeg tenkte på ved sex med en jente, faren for graviditet ved kjønnssykdommer ubeskyttet sex og er absolutt tilstede, og jeg for min del tar gjerne på en kondom for å redusere denne faren. Og det er ikke helt sant det du sier: Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Blodet til dama går fint Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er jo p-pille mer sikkert enn kondom Nei. Kondom beskytter mot alt. P-piller beskytter ikke kjønssykdommer. Og det ser ut til at trådstarter har hatt sex før. Det er ikke bra for noen av dere. Har hatt ubeskyttet sex i flere måneder uten P-piller, angre piller eller noe og det går kjempe fint Så TS må kontrollere (hvis dere bestemmer dere for å ha uten kondom... Jeg forstår.) Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå er jo p-pille mer sikkert enn kondom Nei. Kondom beskytter mot alt. P-piller beskytter ikke kjønssykdommer. Og det ser ut til at trådstarter har hatt sex før. Det er ikke bra for noen av dere. Har hatt ubeskyttet sex i flere måneder uten P-piller, angre piller eller noe og det går kjempe fint Så TS må kontrollere (hvis dere bestemmer dere for å ha uten kondom... Jeg forstår.) Mente at det er mer sikkert mot graviditet da lizm Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da så. Fuck kondom. LOL Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jepp, det tenkte jeg også. Fuck kondom. I dag har jeg en datter på 3 år og en sønn på 6 måneder, og jeg er nettopp fylt 20 år. Endret 9. januar 2009 av BeFs Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Alt er mulig, men... Kjønnssykdommer... jomfru? Jepp, det tenkte jeg også. Fuck kondom. I dag har jeg en datter på 3 år og en sønn på 6 måneder, og jeg er nettopp fylt 20 år. Fuck kondom. Spis p-piller! Endret 9. januar 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hmm. Det overbeviser meg ikke. Og det er bare å ta en rensepille så blir fosteret skyvd ut Piss og stopp piss og stopp osv. Så trener du en muskel i under-skaftet på penis og det hjelper masse hvis man skal ha sex uten kondom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg