DementedAlbino Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Der hvor jeg vanligvis koblet meg på med wap på min gamle tlf blir det nå koblet på med gprs. Hva har dette å si for meg? Er det dyrere? Hva er egentlig forsjellen? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Den viktigeste forskjellen er at du med gprs betaler for det du laster ned i kb og ikke for minuttene. Så dersom du bare surfer vil det ikke koste mer enn en tier i timen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Hva om jeg skal laste ned ett bilde, ringetone osv...Hva vil være det beste valget da? Hvordan velger jeg om tlf skal koble seg opp via gprs eller wap? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det beste er gprs... Det blir billigere enn wap uansett. Basta. Kan nevne at jeg på min t68i lastet ned 30 ringetoner. 20 bilder og screensavere og 10 themes. Betalte en 10-15 kroner for hele greiene. Var da innpå i nærmere en time. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 hvor kan en laste ned slikt gratis da? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 http://esato.com/web/ Du går inn wia wap for å laste direkte til telefonen eller via web for å laste til datamaskinen for så å overføre til mobilen. Siden er laget for SE/Ericsson telefoner men fungerer også på andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå