Qumad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg editerte første posten en gammel tråd men oppdager at bildne ikke kommer frem etter editeringen, jeg har prøvd både og skrive inn tag'en og å bruke knappen men uten hell.. Teksten er som følger: [img=http://bildr.no/thumb/293312.jpeg] Hvordan kan man skifte Post Icon til grønn "V" ? Jeg ser den ikke i listen når jeg skriver ny post eller når eg editerer gamle poster. Dette ikonet virker ypperlig som et ikon til bruk når ett problem er løst, at jeg kan skifte fra [img=http://www.diskusjon.no/style_images/main_gfx/folder_post_icons/icon14.gif] og over til "Fullført" / "Løst" ikonet [img=http://www.diskusjon.no/style_images/main_gfx/folder_post_icons/icon15.gif] Jeg undret om det var noe som kom automatisk :blush: når man skrev inn [Løst]<i>Topic title</i> men det gjorde ingen forskjell. Kan det være at det har noe med at denne er lagret under "Ferdigbehandlede saker" (Forum > Tilbakemeldinger > Tilbakemeldinger om forumet > Ferdigbehandlede saker) ? (Jeg klikket på knappen) Jeg har prøvd og fjerne denne (editere posten, velge nytt Post Icon, og fjerne [Løst] fra emnefeltet. Dette fjerner og [Løst] teksten men den ligger fortsatt lagret under seksjonen "Ferdigbehandlede saker" Endret 9. januar 2009 av Qumad Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er fullt mulig at det skjærer seg fordi den ligger i 'Ferdigbehandlede saker', men å fjerne løst-teksten og bytte ikon vil ikke endre plasseringen av tråden siden man må ha moderator- eller administrator-rettigheter for å flytte en tråd til en annen kategori. Jeg kan flytte tråden din nå, så får vi sjekket om redigeringa ordner seg når den ligger i 'Tilbakemeldinger om forumet'. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg gikk inn på rediger, for så og trykket [submit Modefied Post], da kom bildene opp med en gang så det ser ut som at det har og gjøre med seksjonen 'Ferdigbehandlede saker' og gjøre. Takk, da fikk vi i det minste svar på spørsmålet ang. img tag. Var i grunnen ikke ute etter å flytte den fra seksjonen 'Ferdigbehandlede saker' da jeg ikke hadde lagt merke til at en slik seksjon fantes. Greia var at jeg i tråden WD My Book World Edition 1TB NAS - trådløs disk hadde klikket på da jeg fortsatt hade flere spørsmål. Posten Grønn "V" som Post Icon ? inneholder ett svar ang. at man kan fjerne og [Løst] teksten, så jeg ekspimenterte på det i den tråden, da jeg plutselig så at IMG tag ikke fungerte, da først la jeg merke til 'Ferdigbehandlede saker' seksjonen, og at det ikke hadde noen effekt med at jeg løste det på den måten som jeg gjorde. Noe som er en work-around heller en en løsning, men det var nå det visuelle jeg ville skifte på i WD saken sånn at folk ikke skulle tro at jeg som trådstarter hadde fått alle svarene.. Men ser ikke ut som at tråden My Book World Edition 1TB NAS - trådløs disk la seg over i 'Ferdigbehandlede saker' seksjonen. Finnes ikke denne seksjonen i alle forum seksjoner? (Når jeg først la merke til den så regnet jeg med at den hadde med om tråden var klikket som [Løst] eller ikke. Offtopic i denne tråden men kanskje jeg kan spøre om det alikevell. Hvis ikke så gi beskjed så skal jeg lage en egen tråd for diskusjonene rundt de temaene. Poster som klikkes som [Løst] vil de vises i seksjonen Tilbakemeldinger om forumet også? Og burde ikke kanskje knappen skiftet til noe annet når man hadde løst den slik at man kunne "u-løst" den hvis man hadde klikket feil som andre også etterspør i den posten?? Da slipper man å knote med kreative work-around "halv-løsninger" Endret 9. januar 2009 av Qumad Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Underkategorien 'Ferdigbehandlede saker' er unik for 'Tilbakemeldinger om forumet'. Tilbakemeldinger og tråder i 'Tilbakemeldinger om forumet' som har blitt løst flyttes dit automatisk slik at vi får bedre oversikt over hvilke saker (tilbakemeldinger og tråder) som til enhver tid er gjeldende. Men i resten av forumet vil løste tråder forbli i kategoriene sine. Manglende mulighet for å sette tråder som u-løst har blitt nevnt tidligere, men jeg finner ikke tråden nå i farta. Jeg i alle fall enig at det burde gå an å sette tråder som u-løst. Endret 9. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg