Petter Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 er det noen som veit om hvor man kan kjøpe denna boksen? http://www.imdb.com/media/rm4145844992/tt0088559 eller den nettbutikken hvor det er billigst og kjøpe alle sesongene hver for seg? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den ser ut til å ligge på stort sett $135 i de fleste amerikanske butikker. Play har mange av boksene til £13,99, det kan hende det er lurere å kjøpe på den måten for å unngå moms. Da får du dem på sone 2 også, og med fri frakt. http://www.play.com/Search.aspx?searchtype....x=0&go.y=0 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 hva er forskjellen på sone 2 og dvd'er som vi kjøper her i norge? Lenke til kommentar
firsom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Region 1 DVDer funker bare på amerikanske(og omeng) dvdspillere, men mener at dette kan unngås med visse programmer om du velger å bruke pcen til å spille av. EDIT: region 2 er vel europa så vidt jeg vet, og der med norge(?) Endret 9. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ookai.. da er det vel ikke noe prolem å bestille fra Play. kommer vel kanskje med norks tekst også da:D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ookai.. da er det vel ikke noe prolem å bestille fra Play. kommer vel kanskje med norks tekst også da:D Tviler på norsk tekst, DVD'er bruker vanligvis å være helt lik i norden, men ikke utenfor, dvs at "alle" nordiske DVD'er har norsk tekst. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 det er ikke så nøye uansett, men er det play som er den billigste dvd butikken? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 det er ikke så nøye uansett, men er det play som er den billigste dvd butikken? Det vet jeg ikke, men husk at du må betale toll + moms på alt over 200 kroner . Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 det er ikke så nøye uansett, men er det play som er den billigste dvd butikken? Det vet jeg ikke, men husk at du må betale toll + moms på alt over 200 kroner . så vist man legger inn flere bestillinger på under 200 så slipper man å betale? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 det er ikke så nøye uansett, men er det play som er den billigste dvd butikken? Det vet jeg ikke, men husk at du må betale toll + moms på alt over 200 kroner . så vist man legger inn flere bestillinger på under 200 så slipper man å betale? Vet ikke om de sender alt i en, må nesten vente til noen andre svarer. Kan jo også sende en mail og spørre om de kan dele opp bestillingen, eller sende hver bestilling for seg selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, Play sender alltid varene hver for seg. Selv om du bestiller alle samtidig. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 er det noen som veit om hvor man kan kjøpe denna boksen? http://www.imdb.com/media/rm4145844992/tt0088559 eller den nettbutikken hvor det er billigst og kjøpe alle sesongene hver for seg? Så vidt jeg kan se er ikke den boksen ("complete series" + to filmer) tilgjengelig for sone 2 (oss), mens sesongboksene 1-6 er utgitt, og sesong 7 (den siste) kommer til våren. Jeg sjekket tre norske/nordiske(*) nettbutikker, og så vidt jeg kan se var CDON (199-249/sesong) billigst, Platekompaniet (249-349) dyrere og Videonova (299,50-349,50) dyrest for sesongboksene. (*) CDON er svenskeid ser jeg av en link nederst på siden, men nevner ingenting om toll. Kjøper vi i Norge fra et norsk datterfirma som sender fra Norge med norsk moms slik at vi ikke trenger å tenke på tollgrense og tollbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå