brultus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei Har lysst på et nytt racingspill etter at jeg har spilt forza 2 en god stund nå. Er ikke så viktig for meg om det er full simulator, men en mellomting mellom arcade/sim tror jeg er bra. Har lysst på et spill som kompiser kan komme innom å spille og ikke trenger å bruke lang tid for å lære seg. Har bitt meg merke i GRID, ser at RACEPRO kommer snart, men det er kanskje litt for mye simulator. Noen som har erfaringer å dele om GRID? Brultus Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Grid er nok perfekt for deg da. Det er litt av alt, mange forskjellige motorsporter. Bra online også. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg bare digger Grid, det er et av de bedre bilspillene jeg har spilt på lenge. Det er ikke en full simulator, men vil helt klart gi deg en deiligere følelse enn en full simulator. I tillegg hvis du har noen ordentlige høytalere så får du en helt sinnsyk opplevelse. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Grid er et herlig bilspill, og er nok det aller beste som kom ut i fjor! Personlig er jeg ikke så veldig interessert i biler, men dette var en utrolig opptur. I tillegg er spolefunksjonen helt genial og noe som alle bilspill burde inkludere! Lenke til kommentar
brultus Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Tusen takk for svar. Noen som vet hvordan GRID fungerer med Logitech sitt 360 ratt? Brultus Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Henger meg på her. GRID var en stor opptur for meg også. Likte det spillet veldig godt. Det ligger i samme sjanger som Need For Speed og Midnight Club. Etter min mening er GRID det klart beste spillet av de tre. Også er det inboard view Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har kun spilt grid på pc. Glimrende grafikk og spillbarhet. Anbefales! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har også kun spilt Grid på pc, fantastisk spill, men ikke forvent deg en arcade/sim da det kun er et arkadisk spill og oppfører seg ganske annerledes enn Forza 2 Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 GRID har en helt utrolig bra spillbarhet. veldig variert og jeg kommer igrunn ikke på et eneste svakt punkt. mye spill for pengene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lette etter dette i butikkene i dag, da det ser veldig pent ut samt at det er i samme stil som Colin McRae:DiRT, som jo var grisemoro. Fant dog ikke spillet i noen butikker. Om du bor i Oslo/Bærumsområdet og du finner det, si ifra Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sitter å spiller Midnight Club LA om dagen, men må nok si at GRID var ett bedre spill! Så det anbefales! Ligger vel en demo av spillet ute på Xbox LIVE? Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Som jeg nevnte i Forza-tråden var GRiD, sammen med Braid, årets store positive overraskelse for meg, både på PC og på Xbox 360. Brukergrensesnittet og selve menyoppsettet er kanskje det mest gjennomførte jeg har opplevd, og spillbareheten og mestringsfølelsen er ikke så altfor langt unna. Fin variasjon i biler og baner også. Helt klart det bilspillet jeg har kost meg mest med i 2008. Lenke til kommentar
brultus Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som har spilt med Logitech-rattet på Grid`? Lenke til kommentar
brultus Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hei Kjøpte Grid og prøvde det ikveld. Foreløpig er jeg imponert!!! Funker også veldig bra med Logitech sitt Race Drive FX ratt. Nettopp kjøpt HD projektor og 106" lerret til kjellerstua. Men får ikke spilt noe særlig mer ennå, da jeg ikke er ferdig med oppussingen av kjelleren ennå. Fikk ihvertfall motivasjon til å bli ferdig nå, etter en kjøretur på GRID. Endret 15. januar 2009 av brultus Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så bra du er fornøyd, kunne selv ønsket meg til flere spill timer foran skjermen med Grid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 GRiD med en 360 kontroll/ratt på pc med tilnærmet maks innstillinger er vannvittig morsomt! Lett å lære, vanskelig å mestre, og utrolig morsomt på lan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå