tørrfisk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg lurer på hva jeg trenger for å kunne vise class, archetype osv til en spiller av f.eks Warhammer som er registrert på forumet mitt. Har sett dette på mange Guild-forum, hvor informasjonen vises under nicket. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Kunn ett generelt svar da jeg ikke kjenner IPB forumet. Du må ha tabell og feltnavn hvor denne informasjonen er lagret, hvis du kjører phpmyadmin eller tilsvarende så bør ikke dette være så vanskelig å finne ut av. Så må det enten legges til en spørring, eller en av spørringene må utvides til å hente ut denne informasjonen og vise i profilen o.l Mulig at det finnes mod'er til forumet ditt som utvider brukerenes profiler til å innehold flere typer felter hvor slike ting kan legges inn, det er nok den raskeste måten å gjøre det, men det er ikke gitt at det blir helt slik du ønsker det. Endret 9. januar 2009 av Crowly Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mener du Invision Power Board 2? F.eks: http://forum.aoc-vanaheim.net/index.php?showuser=1 ? Det kan man gjøre på Admin CP -> Management-> Custom Profile Fields Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå