World Of Warcraft Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hallo! Jeg laster ned en del PODcasts ved hjelp av Juice, problemet er at Juice laster ned de samme filene flere ganger etter at jeg har gått ut av programmet og inn igjen. I juice har man muligheten til å kjøre et script for hver gang en download er ferdig. Det jeg hadde tenkt til var å lage en batch fil som ser no slik ut: dir d:\x\x\x\RR | find ".mp3" > c:\podcast.txt (Fungerer ikke for øyeblikket, kan man ikke bruke find for å finne filtype?) Da vil man få en pen liste over alle .mp3 filene som ligger i RR mappa Så vil jeg at Juice skal sjekke i den lista før den starter å laste ned en fil, om filen ligger i lista vil den ikke laste den ned. Er ikke helt sikker på om dette er så lett å få til, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Burde ikke være noe problem så lenge programmet sender filnavnet som et argument til bat-fila. Da kommer resten helt an på hva programmet kan gjøre. Forøvrig så kan du gjøre slik som dette for å få listet opp alle mp3-filer: d:\x\x\x\*.mp3 > c:\podcast.txt Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for rettelse og svar Noen som har noen tips til hvordan scriptet som programmet skal kjøre etter nedlasting? Har ikke veldig god peiling på programmering og scripting, så allt av tips hadde vært bra. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan sjekke om programmet setter %1 til noe. echo %1 >> c:\juice_logg.txt Eventuelt lese hva dokumentasjonen dens sier om saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå