overbo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kan noen hjelpe meg med og bygge pc . jeg har ingen anlelse om hva jeg skal buke, den må vere kaftigest mulig men også veldig billig .jeg må holde meg på en prislap på ca 5000. skjerm har jeg . Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du kan kanskje si hva du skal bruke pc'en til... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 kan jo ta titt på pcbyggeren hos komplett for å se forslag til deler som skal brukes, ellers må du som skrevet ovenfor si hva den skal brukes til og hva du har (har du mer enn skjerm?) jo mer du har jo billigere er det Lenke til kommentar
overbo Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 beklager :oops: . jeg har tenkt og bruke den til linking ogspilling Lenke til kommentar
jorank Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 trenger du alt utenom skjerm, og skal bruke til spilling tror jeg du bør spytte i litt mer, eller godta at du ikke klarer de nyeste spillene så veldig godt. Lenke til kommentar
overbo Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 jeg kan gå opp med ca 1500-2000kr,men ikke så mye mer . peng er en mangelvare Lenke til kommentar
overbo Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 jeg har bestemt meg for et asus a7n8x deluxe hovedkort, men er usikker på resten. det gjelder spesielt kabinett Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 jeg har bestemt meg for et asus a7n8x deluxe hovedkort, men er usikker på resten. det gjelder spesielt kabinett shifftekk midi alu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå