Kristofferhaa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Har nettopp update htcen med coustom rom, å så fant jeg ut at tastaturet ble omgjort til engelsk layout, noen som vet om en "update" eller "fix" som kan gjøre tastaturet om til norsk layout igjenn? Kristoffer.. Endret 9. januar 2009 av Kristofferhaa Lenke til kommentar
Kristofferhaa Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Bare slett emne, fant ut hvordan jeg skulle fixe d;) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde vært greit om du hadde lagt ut løysninga slik at tråden kan være til nytte for nokre andre seinare. Lenke til kommentar
Bjolgerud Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 og gjerne litt info om forbedringer - og hvor du fant den. Jeg finner ikke noe på htc.com Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 og gjerne litt info om forbedringer - og hvor du fant den. Jeg finner ikke noe på htc.com xda-developers er jo en veritabel gullgruve for bl.a. custom roms. Forumet på xda-developers. Touch Pro er "Raphael" - ca. 3/4 ned på siden. Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå