muummi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann:) Jeg skal kanskje starte å jobbe på ICA, men så har det seg slik at jeg ikke er særlig stødig i matte og hoderegning, så da lurer jeg på hvordan det er å sitte i kassa. Vil det feks stå på kassa hvor mye penger kunden skal ha igjen? Takker for svar:) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er ikke gammel nok til å sitte i kassa men jeg er ganske sikker det er sånn: registrerer varer. Blir 456 kr. De gir deg 500. Da skriver du 500 på skjermen. Så står det 44 kr tilbake. Så spør du om de har 6 kr. Så får du det og du gir en 50 lapp tilbake (eller kan du bare ta to tjuekroner og 4 enkroner..) Det var bare et eksempel. Det er ganske lett. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Alt sammen står på skjermen i kassa. Jeg ble faktisk mye dårligere i hoderegning av å jobbe på butikk, for man trenger ikke å bruke huet i det hele tatt. Hvertfall hvis man har cash guard, noe jeg kanskje tror Ica har? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror ICA har cash guard har jo. Sitter i kassa selv på Meny og digg med cash guard. Bare å ta penge når de kommer istedenfor å måtte stress med hodegrening og stuff. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Alle ICA-butikkene jeg har vært innom bruker CashGuard hvertfall, og da trenger du jo ikke gjøre annet enn å behandle seddlene. Dytte de inn i en automat og levere tilbake det som evt kommer ut igjen av automaten. Men 18+ og ikke stødig i ENKEL hoderegning? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Off topic: Hvem jobber i matbutikk? Er det noen som ikke er elever\studenter der? Bare lurer. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Off topic: Hvem jobber i matbutikk? Er det noen som ikke er elever\studenter der? Bare lurer. Hos oss er det flest elever/studenter som jobber deltid, men det er også en del både unge og eldre som jobber heltid. Butikksjef, assisterende osv er vel som regel noe eldre folk som jobber heltid selvfølgelig. Butikken blir ikke drevet av en gjeng ungdommer Men disse er det vel lettere å få til å jobbe seine kvelder, søndager osv, derav så mange. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sjefen min er i 20- årene han.. Det er bare unge der jeg jobber(Fra 27 år og ned) Men det er en dame som er 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå