Gå til innhold

[LOTRO]Beste Farming stedet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå å farm alle humanoids i Moria/lothorien lvl 60 og håp på lvl 60 SA Crossbow/Bow for hunters eller Champions SA axe med gode/okei legendaries på ;D

Hvor finner jeg disse humanoids? i lothlorien..? altså hvor i lothlorien

 

Si meg, har du sett noe annet i Lothlorien utenom Warger som ikke er Humanoids :p?

Lenke til kommentar
Gå å farm alle humanoids i Moria/lothorien lvl 60 og håp på lvl 60 SA Crossbow/Bow for hunters eller Champions SA axe med gode/okei legendaries på ;D

Hvor finner jeg disse humanoids? i lothlorien..? altså hvor i lothlorien

 

Si meg, har du sett noe annet i Lothlorien utenom Warger som ikke er Humanoids :p?

Nei, egentlig ikke;p men hvem av basene droppes det lettest second age av a?

Lenke til kommentar

ikke start å grinder der å tro at du skal få noe...har mange kinmates som har holdt på der i 6 timer i strekk uten å få noe. :p

 

 

 

En anna ting...vis du vil skaffe penger fort så er det faktisk ikke så dmt å gjøre instancer.

I Gs får man 500-600 per HM run, og det tar jo ikke mer en 30 min.

Ikke at det er så utrloig mye, men greit å ha i bakhodet.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Jeg spiller vanlig og selger ALT jeg ikke skal ha og som ikke har grei pris på AH til vendor. Kaster ikke noe. Pengene renner inn og jeg har aldri hatt problemer med å ha nok. Dessuten er det svært mange gode items som dropper rett ned i lomma bare man tør å være med på ting.

 

I gårsdagens run kinnet hadde i normal mode Grand Stair droppet 4 eller 5 mithril flakes. De er verdt 1,5g-2g per stykk. I tillegg fikk vi annet "snacks". Lang tid tar det heller ikke. 1 time eller 3.

 

Å gjøre deeds er også en fin ting; man får trait, man får items man kan selge til vendor/AH og noen fiender dropper penger direkte. Uansett vil du finne ut hvoran DU forholdsvis rask skaffer penger ettervært som du har spillt en stund. Det burde ikke være så lenge til siden du er level 60 :D

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Jeg spiller vanlig og selger ALT jeg ikke skal ha og som ikke har grei pris på AH til vendor. Kaster ikke noe. Pengene renner inn og jeg har aldri hatt problemer med å ha nok. Dessuten er det svært mange gode items som dropper rett ned i lomma bare man tør å være med på ting.

 

I gårsdagens run kinnet hadde i normal mode Grand Stair droppet 4 eller 5 mithril flakes. De er verdt 1,5g-2g per stykk. I tillegg fikk vi annet "snacks". Lang tid tar det heller ikke. 1 time eller 3.

 

Å gjøre deeds er også en fin ting; man får trait, man får items man kan selge til vendor/AH og noen fiender dropper penger direkte. Uansett vil du finne ut hvoran DU forholdsvis rask skaffer penger ettervært som du har spillt en stund. Det burde ikke være så lenge til siden du er level 60 :D

 

Enig, gjennom vanlig spilling tjente jeg 15g på alt jeg fikk av å levle fra 50-60 og å gjøre radiance instancer etterpå.

Lenke til kommentar
Ta deg noen instnace run i Grand Stairs, kjør som hard mode, men drepe devoted så går det fortere. Da får du ca 1g vær gang + flere tusen item xp og weapon relics, pleier å kjøre det i kin noen ganger. Tar ca 11-12 min med vært run.

 

 

Nå må du huske at det bare er "pros" som gjør det på 11-12 min :D

Lenke til kommentar

Jeg farmet lenge på merrevail i Fanged Pit ikke langt fra 21th hall. Grei deed og +2 innocense er en grei bonus for mange klasser. De dropper 1 broken engraving per mob med nesten 95% sjanse + godt med penger. De er dessuten lett å drepe om man har et noenlunde greit gear. Er man champion er det spesielt lett siden man kan bruke pummel før de får brukt diverse irriterende stunne skills. Ellers er det greit å drepe orker i Lothlorien.

Lenke til kommentar
Ta deg noen instnace run i Grand Stairs, kjør som hard mode, men drepe devoted så går det fortere. Da får du ca 1g vær gang + flere tusen item xp og weapon relics, pleier å kjøre det i kin noen ganger. Tar ca 11-12 min med vært run.

 

 

Nå må du huske at det bare er "pros" som gjør det på 11-12 min :D

 

Nei det er ikke sant. Du har jo vært med. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...