kevilars Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei! Jeg søker en webmaster som kan drifte min side: www.virtualnorwegian.com Siden skal få nytt utseende og gjøres mer "proff", dette er desverre ikke en betalt jobb. Men jeg skriver gledelig en attest som man kan vise til arbeidsgiver eller lignende:) Interrisert? Send en mail til [email protected] Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) edit: feil topic Endret 9. januar 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
kevilars Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Siden er for tiden bygd opp av html så vidt jeg vet.. Har ikke så veldig mye peiling på akkurat dette med programmering og slikt, dermed søker jeg en person som kan dette. Det jeg ønsker er en person som kan forandre litt på design, lage innloggings script, samt være tilgjengelig hvis det skulle bli noe feil. Ønsker veldig å ha en side med admin mulighet, at noen brukere på siden har admin status og kan gå inn å redigere andre brukere og på en måte styre hele siden fra hjemmesiden. Hvis du skjønner hva jeg mener? Har blitt tipset om at php er kansje den beste løsningen, men selv aner jeg ingenting om php. Kevin Endret 9. januar 2009 av kevilars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå