Gjest Guest_wtf_* Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei Jeg vasker meg med intimsåpe hver morgen og påfører fuktighetskrem hvis penisen er tørr. Har sjeldent synlig kukost siden jeg dusjer 2 ganger om dagen vanligvis. Men f. eks når jeg kommer hjem fra skolen og drar av forhuden merker jeg en svak liten lukt fra penis om jeg lukter nærme, er dette vanlig? Eller skal penisen ikke lukte noe? Den lukter ikke noe før noen timer er gått, det er ikke veldig sjenerende lukt, men bare lurte om det skulle vært luktfritt der nede. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lest litt om det på klara-klok og de anbefalte og ikke bruke intinsåpe vær gang du dusjer så ofte som du dusjer. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det at du bruker såpe hver gang du dusjer (2 ganger om dagen) er nok også grunnen til at den kan bli tørr, pga såpe tørker ut huden. Om du kutter ned og bare bruker såpe en av gangene, vil du bli mindre tørr, du sparer litt på såpen, og du slipper helt å bruke fuktighetskrem. Win win. Lukten vet jeg ikke noe om, har ikke opplevd noe lignenede selv. Spør klara-klok Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 om du pusser skinnfløyta di ofte, så antar jeg at det er dine lovejuices som gjør at den lukter. Spør på klara-klok, de vet helt sikkert. kan også legge til at det er ikke så heldig å bruke såpe på bjellene hver gang du dusjer. Du kan bruke det en gang i blandt. Skyll heller med rent vann. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Vaske lillemann med såpe hele 2 ganger? Er vel litt drøyt. Aldri hatt problemer med tørrhet slepper kanskje det problemet når jeg da ikke gnir inn ting som har blitt utviklet på en fabrikk på den. Uansett går nok fint å bruke badeolje på den eller bare skylle den. Er vel normalt at lillemann lukter litt, eksen min tente på det faktisk... Endret 10. januar 2009 av Lubben Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 HeiJeg vasker meg med intimsåpe hver morgen og påfører fuktighetskrem hvis penisen er tørr. Har sjeldent synlig kukost siden jeg dusjer 2 ganger om dagen vanligvis. Men f. eks når jeg kommer hjem fra skolen og drar av forhuden merker jeg en svak liten lukt fra penis om jeg lukter nærme, er dette vanlig? Eller skal penisen ikke lukte noe? Den lukter ikke noe før noen timer er gått, det er ikke veldig sjenerende lukt, men bare lurte om det skulle vært luktfritt der nede. du må ronke mer, så slipper du at lukten kommer ut av seg selv. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Penis lukter penis Jeg har hørt at det ikke skal være så bra å vaske penis så ofte. Èn gang om dagen burde være mer enn nok! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) . Endret 2. februar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 kukost, er det normalt å få det? Hvor får dere det? Altså det er ikke mening å gå helt offtopic, men ble bare nysjerrig da jeg har aldri hatt det selv. Kanskje fordi jeg er omskjært. Hmm. Men angående vask av utsyret, så skal man helst ikke vaske mer enn 1 gang daglig med såpe. Da man tørker det ut. Og det skal faktisk ikke være helt rent, greit nok svette o.l. er ikke bra, men huden produserer et eget "fettlag" som ikke er helt bra å vaske vekk for ofte. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 kukost, er det normalt å få det? Hvor får dere det? Merker ikke mye til det om man vasker seg hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Guest_kk_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 HeiJeg vasker meg med intimsåpe hver morgen og påfører fuktighetskrem hvis penisen er tørr. Har sjeldent synlig kukost siden jeg dusjer 2 ganger om dagen vanligvis. Men f. eks når jeg kommer hjem fra skolen og drar av forhuden merker jeg en svak liten lukt fra penis om jeg lukter nærme, er dette vanlig? Eller skal penisen ikke lukte noe? Den lukter ikke noe før noen timer er gått, det er ikke veldig sjenerende lukt, men bare lurte om det skulle vært luktfritt der nede. ikke vask for ofte. og bruk KUN vann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg