abene Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 En Firefox-utvidelse som gjør at en Wikipedia-artikkel dukker opp på samme side som et Google-søk. Les mer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Se der ja, noe sånt har jeg lett etter! Føler jeg bare blir mer og mer glad i firefox for hver dag som går. Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis man har lyst på det samme, men foretrekker å bruke Opera så kan du laste ned Operapedia. Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hah, med Opera trenger man bare skrive "w [søkeord]", så er det direkte Wikipedia-søk! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eventuelt kan man bare bruke keyboardr.com Da får man også innfelt et lite utdrag fra en wikipedia-artikkel Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg klarer meg lenge med Ctrl + L og "wiki + søkeord" Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har jo hatt den i år og dag Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hah, med Opera trenger man bare skrive "w [søkeord]", så er det direkte Wikipedia-søk! Dette er lett å fikse i Firefox også - uten behov for noen utvidelse. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Poenget her er jo at du får opp google treffene OG wiki artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå