kjetillunde Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har koblet meg på det trådløse nettverket med signalstyrke: Utmerket, men får ikke noe internett! Det står bare "Siden kan ikke vises". Har noen en anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det betyr at routeren ikke har tilgang til internett! Prøv og reset routeren. M Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det kan være flere ting Logge du deg på med passord? Er det flere trådløsenettverk i området Funker interenett ellers hvis kobler forbi ruteren rett i modem ellernoe sånt) Lenke til kommentar
kjetillunde Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det kan være flere tingLogge du deg på med passord? Er det flere trådløsenettverk i området Funker interenett ellers hvis kobler forbi ruteren rett i modem ellernoe sånt) Ja, jeg logger inn med passord (og d er riktig passord). Vi er flere som deler på det samme nettverket, de andre har også fått passord. De andre kommer seg på nett, bare ikke jeg. Jeg kom på nett tidligere før jul, kan ikke huske jeg har gjort noen endringer. Laptopen min kommer seg på nett med èn gang, bare ikke den stasjonære. (som var på nett tidligere) Endret 12. januar 2009 av kjetillunde Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det kan være flere tingLogge du deg på med passord? Er det flere trådløsenettverk i området Funker interenett ellers hvis kobler forbi ruteren rett i modem ellernoe sånt) Ja, jeg logger inn med passord (og d er riktig passord). Hvis du har flere profiler for flere nettverk eller samme nettverk kan du prøve å fjerne de og lage ny innloggingsprofil på nytt. Andre ting kan være at maskinen les; nettverkskortet ikke er kompatibel med den krypteringen som det treådløse nettverket ditt har feks WPA2. Prøv å sett kryptering til WEP og se om det fungerer. Ellers kan du sjekke om du har siste skrik innen driver for det aktuelle nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå