isaac elric Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 paven har mye religiøs atuoritet og evnen til å påvirke mange religiøse menneskers liv (regner jeg med). du er pave for en dag, og har muligheten til å snakke til store deler av den religiøse verden - hva velger du å si/gjøre? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Oooh. Den var ikke lett. Jeg kunne alltids gått ut og sagt at det ikke finnes noen gud. Men, jeg tviler på at det ville forandret veldig manges syn. Og for min del så kan folk ha hvilken som helst overtro de vil. Jeg ville nok heller gått ut i mot det den nåværende paven sa om homofili, og sagt at kjærlighet mellom to mennesker ikke har noe med kjønn å gjøre. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da hadde jeg OMGÅENDE proklamert at det ikke finnes noen gud og oppfordret folk til å tenke selv hvorpå jeg hadde lagt ned hele religionen, solgt vatikan staten for en billig penge og latt historiekere få gasse seg i skattene de har i kjelleren, der det nok ligger en del "beviser" i form av coverup aksjoner den kirken har hatt i årenes løp..... Vatikanet og katolikker er det største forbryter syndikatet i verden i hva forbrytelser mot menneskeheten angår, de har millioner på samvittigheten og rotte racet fortsetter bare videre i afrika, der ti tusner er døde til nå fordi det er mer synd å bruke kondom enn å få AIDS på grunn av katolismens idiotiske dogmer.. Til fortere en hadde fått tatt knekken på den morderbanden til bedre!!! Og så ville jeg vært overhode i den muslimske verden... så i den kristne verden.... så i den........ Og snipp, snapp snute, så var overtroen ute og verden kan endelig leve i fred der mennesker er mennesker og ikke kristne, katolske, muslimske, ateistiske osv.... Imagine no religion! It's easy if you try... No greed or hunger, above us only sky.... Jøss den mannen visste hva han snakket om!!! Det komiske er når de kjører John Lennons låt Imagine på radio i USA så dubber de den så han synger "imagine ONE religion" isteden for "imagine NO religion".... Ytringsfrihet er en fin rød bil dere... Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da hadde jeg OMGÅENDE proklamert at det ikke finnes noen gud og oppfordret folk til å tenke selv hvorpå jeg hadde lagt ned hele religionen, solgt vatikan staten for en billig penge og latt historiekere få gasse seg i skattene de har i kjelleren, der det nok ligger en del "beviser" i form av coverup aksjoner den kirken har hatt i årenes løp..... Vatikanet og katolikker er det største forbryter syndikatet i verden i hva forbrytelser mot menneskeheten angår, de har millioner på samvittigheten og rotte racet fortsetter bare videre i afrika, der ti tusner er døde til nå fordi det er mer synd å bruke kondom enn å få AIDS på grunn av katolismens idiotiske dogmer.. Til fortere en hadde fått tatt knekken på den morderbanden til bedre!!! Og så ville jeg vært overhode i den muslimske verden... så i den kristne verden.... så i den........ Og snipp, snapp snute, så var overtroen ute og verden kan endelig leve i fred der mennesker er mennesker og ikke kristne, katolske, muslimske, ateistiske osv.... Imagine no religion! It's easy if you try... No greed or hunger, above us only sky.... Jøss den mannen visste hva han snakket om!!! Det komiske er når de kjører John Lennons låt Imagine på radio i USA så dubber de den så han synger "imagine ONE religion" isteden for "imagine NO religion".... Ytringsfrihet er en fin rød bil dere... Du er ikke så dum du.. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 paven har mye religiøs atuoritet og evnen til å påvirke mange religiøse menneskers liv (regner jeg med). du er pave for en dag, og har muligheten til å snakke til store deler av den religiøse verden - hva velger du å si/gjøre? Først gitt alle verdier og solgt alt av verdier og gitt det til AIDS/Hiv-forskning. Deretter skulle jeg ha tatt livet av meg selv, og dermed utføre en av de værste udådene/synd man kan gjøre i katolismen. Og alle katolikker er dermed pålagt å tro at jeg går lukt til hælvete. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For en trist verden vi bor i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville valgt å gå naken ut på verandaen kun iført hatten. Med den makten jeg hadde hatt som Pave, kunne ingen ha sagt meg imot og trodd at det var en eller annen samtale med Gud jeg sto der og runka etter. OT: Ville vel aller helst ha forsøkt å få folk til å bli mindre konservative. Få åpnet øynene til konservative kristne mer. Få folk til å skjønne det at tro er ikke noe en får påprakket noen. Menneskers såkalte frie vilje er der for at vi skal kunne velge. Ikke bli fortalt hva vi skal velge å tro på... Med andre ord, jeg hadde blitt en dårlig pave Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 jeg hadde kjørt rundt i de fete bilene han har kanskje oppfordret folk til å tenke selv og heller ta bibelen som en veiledning, ikke en regelbok. ville nok ikke lagt ned vatikanet og slikt, men prøvd å få folk til å tenke seg litt om ang "historieboka" Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det komiske er når de kjører John Lennons låt Imagine på radio i USA så dubber de den så han synger "imagine ONE religion" isteden for "imagine NO religion".... Ytringsfrihet er en fin rød bil dere... smile.gif Du tuller nå vet du om noe sted man kan streme/laste den ned? Pave for en dag sier du? Da har jeg lagt ned hele virksomheten, solgt alle eiendeler og jordflekker til høystbyende og gitt de til de landene som ble rammet av korsfarerene som kompensasjon. Videre redigert NT til å omhavne en mann som ble korsfestet på grunn av sin kanibalistiske homosexuelle aktivitet med sine disipler. Jesus ble så sviktet av Judas fordi judas ville ha jesus kjøttklatinetten for seg selv. Legenden sier at han fikk ereksjon flere dager etter hans død. Nattverden ville da blitt til minne om jesus siste kanibalistiske homosexuelle fylle orgi hvor han brøt sitt brød i 12 like deler for så å skjenke dem fulle på ChristMasculin-shot. Hva man bytter ut med jesu legeme og blod blir da selvforklarende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde styrtet den katolske kirka, tatt alle pengene deres, og stukket av Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan dessverre ikke se at dette innlegget oppfyller kravene for posting, ei heller hva det har å gjøre i denne delen av forumet. Her skal man ha diskusjoner rundt religion, og ikke " Mhh KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg