hitokiri Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Programmet Textecution nekter deg å sende eller motta SMS mens du kjører. Les mer Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 vil vel bare være å slå av gps ? Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dummeste jeg har sett .. Er vel ofte man "tekster" på buss eller tog som PASSASJER ! :-) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dummeste jeg har sett .. Er vel ofte man "tekster" på buss eller tog som PASSASJER ! :-) Leste du hele artikelen? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne likte jeg. Hadde ikke hatt noe imot å slippe tekstmeldinger når jeg kjører bil. Men jeg lurer nok også på om det bare er å skru av GPS-en på telefonen for å "deaktivere" programmet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette programmet kunne vært en ide om jeg hadde fått for uvane å SMS-e i bilen og ville slutte med det. Den hindrer nok ikke meg i å sende tekstmeldinger om jeg virkelig vil det, men om man allerede er motivert for å slutte med denne uvanen så kan dette være et nyttig verktøy. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det dummeste påfunnet jeg har sett hittil. Og det å kunne deaktivere det blir som å ha en override knapp på en alkolås .... fjernt med andre ord. Endret 9. januar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det dummeste påfunnet jeg har sett hittil. Og det å kunne deaktivere det blir som å ha en override knapp på en alkolås .... fjernt med andre ord. Jeg tror ikke den er ment å skulle sperre mot ens vilje. Som det står i artikkelen er det ganske enkelt å omgå sperren. Det er heller mer som hjelp til å bli kvitt en uvane, cirka som Nicorette. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, det er jo tross alt et program du må kjøpe og legge inn selv, så om man leter etter en måte og fjerne sperra, er vel det enkleste og ikke kjøpe programmet Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette programmet hadde gjort meg til en større fare i trafikken enn jeg allerede er. Da ville jeg ikke bare sendt sms, men jeg ville også klundret ekstra for å få låst opp programmet når jeg kommer på at det er en melding jeg "må" sende. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, ikke sant. De har ikke laget en sperre, men bare gjort det vanskligere/farligere og sende SMS. Men mulig det virker for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg