JonasSupermann Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hovedsiden Kontakt oss siden Det skal være en enkel side for et firma som folk som bruker dem egentlig kjenner til dem fra før av, men kanskje trenger å finne telefon nummeret. Tanken var så enkelt som mulig med et proffesjonelt preg, sammtidig oversiktlig. Er det noen som har noen innspill, gode eller dårlige betyr ingenting så lenge du begrunner det. !PS ser ut som om det ble forminska littegrann, det er ikke med meningen at det skulle være så smått. Takk Endret 9. januar 2009 av JonasSupermann Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser profft ut synes jeg. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Liker fargetema Det ser for meg ut som om "Din DM leverandør" (orddelingsfeil forresten) kan være klikkbar, noe jeg etter tenking (som er unødvendig på gode websider) kommer fram til at den ikke er. Hva med å legge ut google-map til hvor dere er? Flott at dere retter opp siden deres, for den som er nå ser helt forjævlig ut ^^ Jeg tror det kan finnes bedre ikon for å vise plastinnpakking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå