CCola Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hay! Tenkte jeg skulle legge inn nye drivere her om dagen, da det var lenge siden sist. Vel gikk på www.nvidia.com, og fant driverne mine - for et 8800GT kort. Og ja, det er riktige drivere. Uansett, etter jeg hadde lagt dem inn, begynte plutselig PCen å lagge forferdelig mye på både WoW, CS o.l. FPS'en dropper ned til ca 30 på CS! Eneste jeg kan tenke meg er at PCEn blir for varm, men det var rart at den plutselig skulle bli så varm etter 1år med akkurat samme "forbruk". Viftene er rene osv.. Any idea? Mvh, Jon! Okei, tar en liten edit: Det som er enda rarere er at jeg kan spille WoW i 4-5timer i strekk med nesten alt på highest av grafikk, helt til det plutselig blir rare farger osv.. Men på CS kan jeg spille i omtrent 5minutter før FPS dropper til 30.. Endret 9. januar 2009 av Iiluminati Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Shot in the dark... men prøv å defragmenter filene til cs:s, i beste fall reinstall. Men som sagt, shot in the dark. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Shot in the dark? Har reinstalert. Og det er CS 1.6 det er snakk om. ^^ Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Shot in the dark? Har reinstalert. Og det er CS 1.6 det er snakk om. ^^ Ahhh... My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå