Sisyphus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Andre som er fryktelig leie av folk som er leie av folk som klager? Alle er så leie av at folk er misfornøyde med en ting eller at folk nå ikke gjør slik og slik lenger. Fordi noe var anderledes for 40 år siden betyr ikke at det var rett og de tullingene som skiftet det ut vet kanskje bedre en deg! Let me begin: Jeg er lei av folk som er leie fordi barn ikke klater i trær lenger. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er lei av folk som tror de vet bedre. Slike som trådstarter. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er lei av folk som tror de vet bedre. Slike som trådstarter. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Riktig. Du blir skutt i dag hvis du klager. Har du det ikke bra da? Det kan virke som er forbudt å forbedre ting. Men du vet, sosialister ville ikke ha farge-TV engang, det kan jo være direkte livsfarlig å forbedre noe. Hvis vi skyter sosialistene så tror jeg vi kan få det bedre. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er lei av folk som på spørsmålet "enn du, har du det bra for tida?" - kommer med lange avhandlinger om hvor dårlig de har det/syke de er osv. Det er jo som regel bare noe man sier for å være hyggelig når det ikke gjelder nære venner eller familie. Dersom jeg spør en jeg ikke er god venn med om han har det bra , er jeg ikke ute etter å høre om hvor forferdelig tett han har vært i nesa, og hvor vondt han har i hodet for tiden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er fryktelig leie av folk som er leie av folk som er leie av folk som klager. Som trådstarter, ikke så mange av dem heldigvis;) Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Bra det ikke finnes så mange av folk som er leie av folk som er leie av folk som er leie og. Ellers hadde jeg blitt redd Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne tråden ble så dyp at jeg ikke orker å prøve å forstå den. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 jeg er lei av at folk klager over at folk klager over at folk klager over...bleh... pointless thread Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lei av alle som klager jeg Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lei av alle som sier slutt å klag, jeg gjør og sier hva jeg vil. Så hold kjeften din. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Lei av folk som er (lei av folk)^11 som klager på folk som er lei av klager på folk som er lei av folk. Hvem er jeg lei av? Svar riktig og vinn en pose Cheez Doodles. Endret 9. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lei av folk som er (lei av folk)^11 som klager på folk som er lei av klager på folk som er lei av folk. Hvem er jeg lei av? Svar riktig og vinn en pose Cheez Doodles. Vet ikke, men personlig er jeg lei av folk som er (lei av folk)^12 Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis vi skyter sosialistene så tror jeg vi kan få det bedre. Det tror jeg neppe i ditt tilfelle, det er best for deg om du er sosialist selv. Du hadde vært blakk for lenge siden, hadde Norge hatt samme system som Usa. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er man lei av klaging burde man aldri jobbe på support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå