Gå til innhold

Store mangler ved DIvX v.7

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppgradert til DivX 7, men må si meg veldig skuffet. Jeg kjøpte DivX Pro 7 til $19.99 fra websiden deres nettopp, og installerte rett over DivX v6.8.5. Til å begynne med trodde jeg dette var grunnen til at jeg ikke fikk opp Versjon 7 da jeg skulle konfigurere DivX-instillingene mine i siste versjon av VirtualDub.

Men så begynte jeg å leite litt etter feilen, samt prøve ulike løsninger. Men ved nyinstallering, etter å ha avinstallert alt, fjernet det meste som hadde med DivX i registeret, samt slettet alt jeg fant i foldere på C:, ville det fortsatt ikke fungere.

Dermed så jeg litt mer nøye på siden deres, men der er det mange sider som nå er borte, bla.a alt som går på support, dokumentasjon, FAQs... Ikke engang community-sidene deres er lenger oppe. Det er også mange linker i mailen jeg fikk Nøkkelen min i, som ikke fungerer som det skal. Til slutt så jeg også at ved selve installasjonen står det faktisk at det er versjon 6.8.5 som blir installert som Codek.

Dette er rart for på sidene deres står det virkelig at man får en helt ny encoder også.

Når jeg så registrerer alt dette, er det bare DivX-Converter Tool som kvitterer med at den er oppgradert til versjon 7.

Så her er det altså svært mye som skurrer akkurat nå. Jeg vet ikke når denne kom, men dette var ganske enkelt en tragisk dårlig lansering.

Til og med når jeg kjører Check for Updates med Divx Pro 7, viser den at det har kommet en ny oppdatering av versjon 6.8. Oppdaterer jeg med denne, og kjører samme seansen en gang til, kvitterer den fortsatt med at det finnes en ny versjon tilgjengelig.

Når jeg registrerer der igjen, er det igjen bare DivX Converter Tool og DivX Playersom går over til versjon 7. Codek'en derimot forblir i en lavere versjon, og viser seg også slik i VirtualDub og andre programmer der jeg kan manuelt stille inn DivX manuelt.

Vil også legge til at på DivX Labs' nettsider er det heller ingenting som ser ut til å ha blitt oppdatert på en stund.

Svært irriterende og svært uprofesjonelt av DivX-crewet. Dette var så halvferdig at det er en skam.

Men skulle det være min egen udugelighet, håper jeg andre som har oppgradert til v.7 kan si meg hvordan dette fungerer.

Endret av schtrongl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...