Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Tror nok ikke at WinMX har skylden for det. Kan være så mangt Og WinMX er IKKE leeching så jeg kan forstå hvis noen sitter i ukesvis og venter. WinMX ER trading. Venter som regel i noen få timer så får jeg fila. Farta er litt opp og ned, men etter å ha brukt WinMX i en laaaang tid så vet jeg hvordan,hvem og hva som skal til for å laste ned med full spiker WinMX Lenke til kommentar
RexLeo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Ikke for å bli for personlig men....Rexleo...?,,,,Har ikke du problem med minne hånteringen da?.Du hadde d no sist uke.Whatever!!!!!! Shorty Du har så rett shorty.....men har fikset det med å laste ned en patch for det her : http://homepage.ntlworld.com/ahrk_2k/files...SP2_x86_ENU.exe Men tilbake til topicen, Jeg tviler veldig sterkt på at et nedlastingsprogram kan fysisk ødlegge en harddisk. nerv skrev : Jeg har to like HD?r, begge HD nr.2 diskene har hatt problemer innenfor tre måneder. Det er disse jeg laster ned til, mens hoveddisken har virket fint i over et år. Temperaturen er fin, og maskinen står stille hele tiden. Er begge diskene identiske?(samme størrelse og produsent?) Kan det da tenkes det er en feil med diskene generelt? Bare lurer. Laster MYE fra winmx og eMule (gjerne begge samtidig) hele tiden og litt fra irc, men har aldri hørt noe om at harddisken blir ødelagt av den grunn. :-? Lenke til kommentar
RexLeo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Tror nok ikke at WinMX har skylden for det. Kan være så mangt Og WinMX er IKKE leeching så jeg kan forstå hvis noen sitter i ukesvis og venter. WinMX ER trading. Venter som regel i noen få timer så får jeg fila. Farta er litt opp og ned, men etter å ha brukt WinMX i en laaaang tid så vet jeg hvordan,hvem og hva som skal til for å laste ned med full spiker WinMX Du har så rett. 8) Trading er det det dreier seg om Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hadde ett problem med HD'n for en tid siden. Den stod og lastet ned fra win MX, og i løpet av natten virket det som om HD'n hang seg opp og 'nålen' stod på ett sted. Byttet HD (WD120GBSE), og satte i gang og laste ned fra Win MX igjen. Etter en stund rebbootet maskinen, noe som skjedde en gang til, og da fant ikke maskinen HD'n. Etter å ha rebootet ett par ganger kom den tilbake, men jeg er nå veldig skeptisk til å bruke Win MX. Noen med lignende erfaringer? Har mye erfaring med winmx. Brukt det mye og lenge, Aldri hørt om de probleme du skriver om. Og til diskusjonen om kø/ventetid på winmx kontra kazaa så er ikke det et tema for meg lenger. Etter en stund finner du de chatterommene hvor de du pleier å trade med er feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå