Gå til innhold

Win MX ødlegger HD?

NERV

Anbefalte innlegg

Hadde ett problem med HD'n for en tid siden. Den stod og lastet ned fra win MX, og i løpet av natten virket det som om HD'n hang seg opp og 'nålen' stod på ett sted.

Byttet HD (WD120GBSE), og satte i gang og laste ned fra Win MX igjen. Etter en stund rebbootet maskinen, noe som skjedde en gang til, og da fant ikke maskinen HD'n.

Etter å ha rebootet ett par ganger kom den tilbake, men jeg er nå veldig skeptisk til å bruke Win MX. Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker begge to. WinMX har vesentlig fler filer imo. Problemet med WinMX er at man kan stå i kø i ukesvis uten å slippe inn. Der er Kaaza light bedre.

Ellers bruker jeg for det meste DC, men den har det minste utvalget av filer av de tre.

Lenke til kommentar

Ja for guds skyld (eller min) bruk kazaa-lite!!!!! :o

Rippet verson av kazza som ikke inneholder spyware eller lignende.

Som det står på nl. sida "kazaa without the shit". :D

www.kazaalite.nl

Har ikke hørt om problemet ditt med HD men har du spurt på irc kanalen til winmx?De vet sikkert noe. Spør de som driver med den typen "blind" nedlsting.

Skal høre litt rundt.

Shorty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er noen ormer og lignende på Kazaa. Jeg og flere kamerater har fått virus på grunn av det....sånne som gjør pc'n ustabil.Ikke noen skikkelie farlige. Men husk virusprogramm ja!

Lenke til kommentar

Bare for å gi ett lite tips til dere som bruker kazaa.

1.Når du har gjort et søk og alternativene kommer opp så har du følgende informasjon tilgjengelig: Title-Artist-Media Type-etc etc-Filename

Det som står på title må tas med en klype salt!Det du laster ned er det som står på "Filename".Selv da er du ikke sikker men det hjelper.

Når det står Brittney Spears F...... In The A.. under title mens under Filename står det "Trojanvirusthatwillmakeyourpcexplode.exe"............... Da bør det gå en liten lampe. :lol:

2.Bruk kazaa til musikk!!

3.Bruk kazaa lite(Egentlig punkt en men kom på det nå....)

4.Ikke bruk kazza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shorty

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at men ikke er helt sikker før fila er nede.Det kan være fake,rename,virus,program,mp3 etc etc.Dermed blind.

Det som er problemet med kazaa er at alle vet om det.Det gjør at det er ett paradis for fakere osv.Pluss all spyware og reklame filer osv.Kan finne sikkert 2000+ argument for å ikke bruke kazaa men har ikke tid.Vorspiel no... :woot:

Shorty

Lenke til kommentar

For først å hive meg in i P2P diskusjonen, Jeg bruker Winmx til musikk da jeg finner mye mere 320 musikk der en med kazaa lite, og tåler ikke dårlig kvalitet. Ellers bruker jeg Dc++.

Så til topicen. Nei jeg har aldri hørt om noen som har fåt HD sin ødelagt av Winmx, og har egentlig vanskelig for å tro at det er det som har gjort det. Jeg har aldri hørt om virus som fysisk ødelegger nyere hardware(se link lit lengere nede), og at da winMx skal klare det har jeg lite tro på. Var foresten en tråd på forumet for en god stund siden som handlet om det var mulig at virus kunne ødelegge hardware. Den ligger her. Som de sier der, eneste er om du hadde fåt et virus som hadde fått lesehodet til å gå over samme sted for ås lite på det punktet, men den hadde nok ikke blit ødelagt over en natt, og er rimelig sikker på at winmx ikke har et slikt bug. Har forresten en WD 80Gb med Winmx stående på mye.

Du hakke ekstremt dårlig kjøling i kabinettet dit da?

Lenke til kommentar
:shrug::shrug: Winmx ødlegger harddisken din...hahaha...det må være dagens vits :lol::lol: Er online på mx neste 24/7 og har ALDRIG hørt noe om dette :grumpy: Er du sikker på at det ikke er noe du gjør feil da? Vilke tempraturer har du i systemet ditt? Flytter du mye rundt på maskinen din?Husk en harddisk tåler ikke mye juling før den sier takk for seg.
Lenke til kommentar
:shrug:  :shrug:Winmx ødlegger harddisken din...hahaha...det må være dagens vits :lol:  :lol: Er online på mx neste 24/7 og har ALDRIG hørt noe om dette :grumpy: Er du sikker på at det ikke er noe du gjør feil da? Vilke tempraturer har du i systemet ditt? Flytter du mye rundt på maskinen din?Husk en harddisk tåler ikke mye juling før den sier takk for seg.

Høres rart ut ja...

Lenke til kommentar
:shrug:  :shrug: Winmx ødlegger harddisken din...hahaha...det må være dagens vits :lol:  :lol: Er online på mx neste 24/7 og har ALDRIG hørt noe om dette :grumpy: Er du sikker på at det ikke er noe du gjør feil da? Vilke tempraturer har du i systemet ditt? Flytter du mye rundt på maskinen din?Husk en harddisk tåler ikke mye juling før den sier takk for seg.

Ikke for å bli for personlig men....Rexleo...?,,,,Har ikke du problem med minne hånteringen da?.Du hadde d no sist uke.Whatever!!!!!!

Shorty

Lenke til kommentar
:shrug:  :shrug: Winmx ødlegger harddisken din...hahaha...det må være dagens vits :lol:  :lol: Er online på mx neste 24/7 og har ALDRIG hørt noe om dette :grumpy: Er du sikker på at det ikke er noe du gjør feil da? Vilke tempraturer har du i systemet ditt? Flytter du mye rundt på maskinen din?Husk en harddisk tåler ikke mye juling før den sier takk for seg.

Jeg har to like HD’r, begge HD nr.2 diskene har hatt problemer innenfor tre måneder. Det er disse jeg laster ned til, mens hoveddisken har virket fint i over et år. Temperaturen er fin, og maskinen står stille hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...