Dirty^Dog Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Canon 30D Canon 17-40mm f4.0 L Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ha ha, jeg likte det faktisk! Majestetisk; mystisk. Flott stemning. Har ikke så mye å si om dette, bortsett fra at jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser nesten sånn ut, ja. Enig i at dette er viktig å få med i førstepost. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fantastisk Det ser ut som HDR ja Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jepp, HDR fra EV -2, 0 og 2.. Sorry, glemte å få det med Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Syntes bilde ble veldig kult! Vinklingen gjør det på en måte veldig majestetisk. Veldig bra bruk av HDR. Det blir etter min mening ofte litt for "fantastisk" med HDR, men her har du fått det til på en bra måte! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 WOW! Veldig kult, og nesten litt skremmende til skole å være. Samtidig selvfølgelig varmt som følge av HDR, og jepp jeg liker det! 10+ fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå