DummeGaas Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Dere kan nå slutte å spørre hvilken Linux som er best. Vi har innsett at dere må finne det ut før eller senere. Den beste Linux-distroen er: Caldera OpenLinux Workstation 3.1.1 Nå slipper dere å lage nye tråder der dere spør om dette. Edit: Siden det er noen IDIOTER som ikke SKJØNNER DETTE, skal jeg forklare: Dette var ment som en SPØK. Jeg lagde den etter å ha lest gjennom de tre siste sidene, og funnet 10 tråder der folk spør om dette. Edit 2: Tråden er heller ikke ment som en "omfg $DISTRO er lxm best ikek snat"-tråd. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Teit ting å si. Linux distro valg er smak og behag. Ingen er "bedre" enn andre. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Teit ting å si. Linux distro valg er smak og behag. Ingen er "bedre" enn andre. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ta i betraktning at DummeGaas er 13 eller 14 år gammel. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja han må være noe rundt den alderen. Det vil jo aldri bli funnet opp den pekfekte distroen. Det er som sagt tidligere smak og behag. Men jeg holder en knapp på at Redhat er litt likt windows på en måte. Altså kanskje litt lettere enn andre distroer. Men husk dere, dette er MIN mening. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja han må være noe rundt den alderen. Nei, å kunne forfatte slik ironi krever en viss modning, som få 13-åringer har. Å forstå slik ironi krever også en viss modning, som færre og færre innehar, nesten uavhengig av alder. RIP Ironi. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Gentoo e bæst! Hihihih.. jeg liker også Gentoo.. :oops: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Høhø. Nå kan man Linux bruke som reklame: "Erkekjettere bruker også linux" (peker på Lerkefetter Silenoz) Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Må si jeg liker slackware best... vet ikke hvorfor, har vel bare blitt sånn. Gentoo har jeg ikke testet så det kan jeg ikke utale meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå