Mr Womack Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) hei. kan noen hjelpe meg å finne riktig driveroppdatering for D-Link 802.11 n WLAN? Har vært på Google å søkt og fant D-link produsent side men ingen drivere der. Tanta mi har kjøpt en hp stasjonær pc og alt funker men jeg får ikke Internett oppe å gå pga det står at nettopp denne ikke er installert.. prøver å installere, men det går ikke.. den finner ikke driveren.. det er snakk om en USB D-link. hvis jeg installerer denne skal Internett fungere.. takk for svar Endret 8. januar 2009 av Mr Womack Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det må være en typebetegnelse på den a'la DWA-140. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) asaas Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 det er en usb penn som sitter bak pcen. den heter D-link og når jeg setter den inn så kommer det opp på pcen at, kan ikke installere driver til denne enheten. I denne meldingen står det også 802.11 n WLAN Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan se typebetegnlesen fysisk på selve pennen. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nå har jeg vært å sjekka engang til. denne gangen fant vi cden og jeg satt inn cd'n uten å sette inn USB-pennen først. det gjør jeg etterpå. det sto på bruksanvisningen. Men jeg klikker på Install Drivers så begynner den å installere driveren til D-link 802.11 n WLAN men under installasjonen kommer det en melding opp: - D-LINK wireless N DWA-140-driver install program not supported in X64 platform. så avsluttes programmet.. hva kan jeg gjøre for å få dette opp å gå? takker for hjelp Endret 10. januar 2009 av Mr Womack Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Chipsetdriver fra RAlink er beregnet på Vista 64. LINK Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Da trenger jeg egentlig bare installere denne driveren og sette inn USB-pennen og så skal det funke greit? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja for Vista har egen tjeneste for å koble seg opp trådløst. Det er kun rett driver til donglen du behøver. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takk for hjelpa isåfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå