With Odin on my side! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei, begynner å bli ganske fortvila nå! Kjøpte i går en Packard Bell ML61-B-742NCD, den hadde 32-bits os, så innstallerte Vista 64-bit i dag i håp om å la pcen untnytte det den hadde. Jeg ante ingen fare i det jeg starta å laste ned drivere, alle fungerte bortsett fra den til det tråløse nettverkskortet. Men jeg stoppa ikke der, og fant haugevis med 64-bits drivere til dette kortet. Men det fungerte fortsatt ikke! Så noen som veit hva jeg kan gjøre, eller må jeg tilbake til x86? Fant heller ikke pcen på PB sine hjemmesider, selv om den er helt ny! Takk på forhånd Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 prøv her download > driver > network > Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Oi! Fant pcen jo Takk for godt svar, men er desverre 32-biters driver Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Packard Bell sine drivere til denne pcen Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar, er ingen 64-bits drivere der, men nå fant jeg endelig ut hvilket nettverkskort det var Takk for svar! Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Rart at dere får opp, tenkte jeg skulle prøve å gå tilbake på menyen for å skjekke åssen du fant det, men fikk ikke den opp :S Frippelskjekka til og med! Men tusen takk Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Np. Kan hende den funker selv om det står 32-bit. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Tuuuuuuusen takk Skjønner ikke åssen du fant den, gjorde akkuratt det samme, men lå ikke på listen over modeller :S Men uansett, fant ut åssen nettverkskort det var, og fikk lasta ned noen drivere. Etter 2 timer! Nå ble jeg glad Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe, tror jeg har gjennomprøvd alt av 32-bits drivere som finnes på nettet. Men takk for at du viste meg siden, jeg fant ut av hva kortet het, og fant en driver Takker for hjelpen ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 To identiske tråder har blitt flettet sammen. Jeg minner samtidig om nettikettet angående korte og unødvendige innlegg bestående kun av smilies. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå