robiwan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sliter med å få brukt GC-kontrolleren i Mario Kart i singleplayer, funker bra i splitscreen. Da står både wii remoten og GC-kontrolleren som nr.1. Men i singleplayer klarer jeg ikke å få brukt GC-kontrolleren. Hvordan skal jeg få til dette? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Med en gang du starter spillet må du kun trykke med Gamecube-kontrolleren. Ikke røre Wii-kontrolleren. Da tror jeg det skal funke Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 når du trykker på ready to play elns (trykk a for å starte) (der det kommer opp bilde av en wiimote med ratt) så må du trykke a med wavebird eller classic. men ofc, verken gc eller classic kan gi deg samme feel og presisjon/brukervennlighet som en wiimote. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg bruker og klikke på 2 player. Så adder jeg den andre, klikker på change. (da forsvinner begge) Klikker på A, på Gamecube kontrollen. (A på den andre, og READY, eller hva som står) Så klikker jeg tilbake (med gamecube kontrollen) Og på 1 player med gamecube kontrollen. Men som den over meg har sagt. Det er MYE artigere og spille med Wii Remote (Med Wheel ) PS: Vis noen lurer på hvordan å gjøre triks på gamcube kontrollen, klikk pil frem på piltastene. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 PS: Vis noen lurer på hvordan å gjøre triks på gamcube kontrollen, klikk pil frem på piltastene. Jeg er ganske sikker på at man kan bruke hvilken som helst retning på styrekrysset, på samme måte som kan snu rattet på fire måter for å få fire forskjellige triks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå