Gå til innhold

Hvordan slippe unna Militære?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg stor sjans for å slippe unna militæret når jeg bruker briller med styrke på +- 1?

Du har stor sjanse for å slippe unna å komme i flyvåpenet og bli jagerflypilot, som for øvrig har høye krav generelt sett. Men +/- 1 er ikke nok for å slippe militæret - har omtrent det samme selv og ble tjenestedyktig...

Har en kamerat som har -7 - han slapp unna :)

Lenke til kommentar
Meh, 3 måneder i millitæret skader ingen (for ja, det er ikke 1 år lenger).

Joda. Jeg hadde et par femimenn i min tropp som lengtet såpass hjem til mamma at forsvaret burde sendt dem hjem. Noen har dessverre ikke hatt mannlige forbilder undre oppveksten sin og blir bløtere enn dårlig vispet krem. Dessverre r det også en del befal som mangle medmenneskelig antenner og ikke ser disse tilfellen før tilfellene har tuslet ut i skogen med AG3 og et fullt magasin. Nå gikk det heldigvis ikke så langt med tilfellene i min tropp, men det gikk langt nok til at vi måtte kaste vekk noen skattekroner på dem.

TS sin type derimot virker som om han trenger litt fri for å oppdagemannen i seg selv.Mao, fyren bør få hår på balla og reise for å opplee noe annet en asfalt.

Lenke til kommentar
er det ikke noe som heter at vold avler vold?

så derfor skal vi løpre rundt i skogen og lære og skyte andre med mennesker fordi noen politikere ikke ønsker og miste "respekten"?

Fordi Russland, når de blir stormannsgale nok, vil komme susende og forlange å få resten av oljen og gassen vår.Det er ikke bare politkere som er syke i hodet her i verden, de fleste mennesker er syke i hodet her i verden. Så da er valget ditt, vil du la Bubba rævpule deg og kvele eg, eller vil du i alle fall prøve å ta knekken på Bubba først?

Lenke til kommentar
Meh, 3 måneder i millitæret skader ingen (for ja, det er ikke 1 år lenger).

Joda. Jeg hadde et par femimenn i min tropp som lengtet såpass hjem til mamma at forsvaret burde sendt dem hjem. Noen har dessverre ikke hatt mannlige forbilder undre oppveksten sin og blir bløtere enn dårlig vispet krem.

Nåja, sa dem direkte at dem lengta hjem til mamma? Eller kanskje dem bare ikke så vitsen med å være i militæret? En blir ikke mindre mann av den grunn.

Fordi Russland, når de blir stormannsgale nok, vil komme susende og forlange å få resten av oljen og gassen vår.Det er ikke bare politkere som er syke i hodet her i verden, de fleste mennesker er syke i hodet her i verden. Så da er valget ditt, vil du la Bubba rævpule deg og kvele eg, eller vil du i alle fall prøve å ta knekken på Bubba først?

Så de fleste folk er syke i hodet..? Her tar du alle under en kam igjen... Og Russlands intensjoner hører ikke hjemme i denne tråden, men siden du først sporer av så kan jeg like gjerne dra inn Amerika og si at dem er like gale.

Lenke til kommentar
Gjest vernepliktig soldat.

Prøv å få han over i en tjeneste med turnus, f.eks 1 uke på og 1 uke av. På denne måten får du se han en hel uke kanskje annenhver uke, samtidig som han får avtjent verneplikten sin. Vet at Vakt og Sikring har turnustjeneste.

Jeg ville heller ikke inn i militæret pga. dama, men fikk bytta tjeneste til en som bare varer et halvt år og nå er jeg straks ferdig.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Tror at forbanna mange glemmer at den "atesten" man får etter sesjon kan være aktuell hele livet ut. Det finnes nok av historier om folk som har sagt og påstått det ene og det andre på sesjon får å senere få blowbacken når de søker jobb/NAV/Sykehuset etc etc.

Lenke til kommentar

Kryss av på sjemaet du fikk i posten under at du har angst, depresjon og selvmords tanker.

Det gjorde jeg, trengte ikke å gjøre mer enn å stikke inn til legen under sesjonen og han ga meg fritak før jeg fikk sagt et ord.

Tror at forbanna mange glemmer at den "atesten" man får etter sesjon kan være aktuell hele livet ut. Det finnes nok av historier om folk som har sagt og påstått det ene og det andre på sesjon får å senere få blowbacken når de søker jobb/NAV/Sykehuset etc etc.

Ingen andre enn deg selv og militæret kan se på den atesten.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Gå inn og spør når du får våpnene og si at du gleder deg til å skyte. Begyn å snakk om forskjellige våpen og ting så kan han kanskje slippe.

Men hvis du har plattfot, slipper du ikke militære da? kan jo være at kjæresten din har plattfot :p

Lenke til kommentar
er det ikke noe som heter at vold avler vold?

så derfor skal vi løpre rundt i skogen og lære og skyte andre med mennesker fordi noen politikere ikke ønsker og miste "respekten"?

Eg tar sjansen på at det aldri skjer, så skal eg heller leve med det dersom Russland invaderer oss.

Lenke til kommentar

Ville ikkje Quisling fullføre førstegangstenesta heller?

:Proporsjoner:---------------------------------------------------------------------------------------------------:Ting:

==========----------------------------------------------------------------------------------------------------***

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...