Ascubal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Enig i mye av det som som Evenmosbek skreiv i posten før her. Militæret burde vært frivillig. Endret 10. januar 2009 av Ascubal Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har jeg stor sjans for å slippe unna militæret når jeg bruker briller med styrke på +- 1? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har jeg stor sjans for å slippe unna militæret når jeg bruker briller med styrke på +- 1? Nei. Men du kan jo selvsagt ha flaks. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har jeg stor sjans for å slippe unna militæret når jeg bruker briller med styrke på +- 1? Du har stor sjanse for å slippe unna å komme i flyvåpenet og bli jagerflypilot, som for øvrig har høye krav generelt sett. Men +/- 1 er ikke nok for å slippe militæret - har omtrent det samme selv og ble tjenestedyktig... Har en kamerat som har -7 - han slapp unna Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Meh, 3 måneder i millitæret skader ingen (for ja, det er ikke 1 år lenger). Joda. Jeg hadde et par femimenn i min tropp som lengtet såpass hjem til mamma at forsvaret burde sendt dem hjem. Noen har dessverre ikke hatt mannlige forbilder undre oppveksten sin og blir bløtere enn dårlig vispet krem. Dessverre r det også en del befal som mangle medmenneskelig antenner og ikke ser disse tilfellen før tilfellene har tuslet ut i skogen med AG3 og et fullt magasin. Nå gikk det heldigvis ikke så langt med tilfellene i min tropp, men det gikk langt nok til at vi måtte kaste vekk noen skattekroner på dem. TS sin type derimot virker som om han trenger litt fri for å oppdagemannen i seg selv.Mao, fyren bør få hår på balla og reise for å opplee noe annet en asfalt. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 er det ikke noe som heter at vold avler vold?så derfor skal vi løpre rundt i skogen og lære og skyte andre med mennesker fordi noen politikere ikke ønsker og miste "respekten"? Fordi Russland, når de blir stormannsgale nok, vil komme susende og forlange å få resten av oljen og gassen vår.Det er ikke bare politkere som er syke i hodet her i verden, de fleste mennesker er syke i hodet her i verden. Så da er valget ditt, vil du la Bubba rævpule deg og kvele eg, eller vil du i alle fall prøve å ta knekken på Bubba først? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Meh, 3 måneder i millitæret skader ingen (for ja, det er ikke 1 år lenger). Joda. Jeg hadde et par femimenn i min tropp som lengtet såpass hjem til mamma at forsvaret burde sendt dem hjem. Noen har dessverre ikke hatt mannlige forbilder undre oppveksten sin og blir bløtere enn dårlig vispet krem. Nåja, sa dem direkte at dem lengta hjem til mamma? Eller kanskje dem bare ikke så vitsen med å være i militæret? En blir ikke mindre mann av den grunn. Fordi Russland, når de blir stormannsgale nok, vil komme susende og forlange å få resten av oljen og gassen vår.Det er ikke bare politkere som er syke i hodet her i verden, de fleste mennesker er syke i hodet her i verden. Så da er valget ditt, vil du la Bubba rævpule deg og kvele eg, eller vil du i alle fall prøve å ta knekken på Bubba først? Så de fleste folk er syke i hodet..? Her tar du alle under en kam igjen... Og Russlands intensjoner hører ikke hjemme i denne tråden, men siden du først sporer av så kan jeg like gjerne dra inn Amerika og si at dem er like gale. Lenke til kommentar
Gjest vernepliktig soldat. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Prøv å få han over i en tjeneste med turnus, f.eks 1 uke på og 1 uke av. På denne måten får du se han en hel uke kanskje annenhver uke, samtidig som han får avtjent verneplikten sin. Vet at Vakt og Sikring har turnustjeneste. Jeg ville heller ikke inn i militæret pga. dama, men fikk bytta tjeneste til en som bare varer et halvt år og nå er jeg straks ferdig. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har lyst å dra i millitæret. Men vil ikke miste kjæresten + alle krigsfilmer man ser; Jarhead f.eks. women has teh needz Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er jo bare å si "jeg savner mamma og jeg har mareritt hver natt" så blir du sendt hjem med en gang. Hvis ikke ber du han om å pisse usannsynlig mye i senga. Militæret gidder ikke ha sengevætere der, så da blir han sendt rett hjem. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tror at forbanna mange glemmer at den "atesten" man får etter sesjon kan være aktuell hele livet ut. Det finnes nok av historier om folk som har sagt og påstått det ene og det andre på sesjon får å senere få blowbacken når de søker jobb/NAV/Sykehuset etc etc. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Kryss av på sjemaet du fikk i posten under at du har angst, depresjon og selvmords tanker. Det gjorde jeg, trengte ikke å gjøre mer enn å stikke inn til legen under sesjonen og han ga meg fritak før jeg fikk sagt et ord. Tror at forbanna mange glemmer at den "atesten" man får etter sesjon kan være aktuell hele livet ut. Det finnes nok av historier om folk som har sagt og påstått det ene og det andre på sesjon får å senere få blowbacken når de søker jobb/NAV/Sykehuset etc etc. Ingen andre enn deg selv og militæret kan se på den atesten. Endret 12. juni 2009 av DNA Lenke til kommentar
joestone Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gå inn og spør når du får våpnene og si at du gleder deg til å skyte. Begyn å snakk om forskjellige våpen og ting så kan han kanskje slippe. Men hvis du har plattfot, slipper du ikke militære da? kan jo være at kjæresten din har plattfot Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Eg slapp unna for dårleg syn og hørsel. Trur ikkje det hjelpte at eg fortalte legen at eg ofte får lyst til å skyta alle på skulen min, heller. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 La han dra til militæret å bli en mann. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg tror alle psykiske og fysiske problemer øker sjansen for å slippe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 er det ikke noe som heter at vold avler vold?så derfor skal vi løpre rundt i skogen og lære og skyte andre med mennesker fordi noen politikere ikke ønsker og miste "respekten"? Fordi Russland, når de blir stormannsgale nok, vil komme susende og forlange å få resten av oljen og gassen vår.Det er ikke bare politkere som er syke i hodet her i verden, de fleste mennesker er syke i hodet her i verden. Så da er valget ditt, vil du la Bubba rævpule deg og kvele eg, eller vil du i alle fall prøve å ta knekken på Bubba først? Eg tar sjansen på at det aldri skjer, så skal eg heller leve med det dersom Russland invaderer oss. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det var en annen som tenkte slik også, for nesten 70 år siden. Quisling, hørt om han? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ville ikkje Quisling fullføre førstegangstenesta heller? :Proporsjoner:---------------------------------------------------------------------------------------------------:Ting: ==========----------------------------------------------------------------------------------------------------*** Endret 14. juni 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå