Eltviken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Første forsøk på lysmaling. Hva synest dere? Exif: ISO 100 19mm f/4,5 8 sekund Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg synes at dette absolutt er verdt en titt. Liker at bakgrunnen er helt mørk, uten noen forstyrrende elementer. Et veldig "rent" bilde, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg synes at dette absolutt er verdt en titt. Liker at bakgrunnen er helt mørk, uten noen forstyrrende elementer. Et veldig "rent" bilde, hvis du skjønner. Takk skal du ha! Hyggelig at du synest et er verdt en titt:) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 tittelen Fikk meg til å tenke på noe helt annet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den hører vel hjemme i 'seksualitet'. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe! Tenkte ikke over det. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det ikke litt ute av fokus? Ser sånn ut for min del Veldig bra gjort, though! Har ikke orket å prøve det enda. Venter på kicket Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Er det ikke litt ute av fokus? Ser sånn ut for min del Veldig bra gjort, though! Har ikke orket å prøve det enda. Venter på kicket Joda det stemmer det litte grann. Skal gjøre flere forsøk. Takk skal du ha! Er ikke vanskelig bare pass på at du har stativ, kamera, lommelykt og et mørkt rom visst du vil ha den effekten jeg har fått til her, bare å eksprimentere med lukker og blender å sette isoen på ca 100...eneklt og greit. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Noen andre som har noe de vil si? Kanskje jeg kunne gjort noe annerledes? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Den krusedullen du har laget er kansje ikke så veldig spennede. Dette er som du sier ikke så veldig vanskelig og er gjort utallige ganger før. Teknikken ser det ut som du får greit til. Så her gjelder det bare å være kreativ. Andre typer lyskilder for annen farge på strekene for eks. Endret 10. januar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Suic Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Den krusedullen du har laget er kansje ikke så veldig spennede. Dette er som du sier ikke så veldig vanskelig og er gjort utallige ganger før. Teknikken ser det ut som du får greit til. Så her gjelder det bare å være kreativ. Andre typer lyskilder for annen farge på strekene for eks. Fks hvis du vil ha forskjellige farger så kan du ta en t shorte i blått eller rødt foran lyskilden Endret 10. januar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå