ken8 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har lenge tenkt at jeg skal kjøpe en LCD tv. Har nå søkt og lest mye og funnet ut at jeg kanskje heller mot Sony sin KDL-46W4000. Har også lest mye bra om Samsung LE46A656, så klarer ikke å bestemme meg. Jeg vil ikke bruke mer enn 14.000,- Jeg kommer til å bruke tv'en til tv-titting (Canal Digital dekoder) og koble pc'en opp av og til for å se film. Er det andre tv'er jeg heller burde vurdere? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde lett valgt samsungen. mye bedre bidle og mer glatt og mindre hakking;) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjøp Samsung LE46A656. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har hørt at W4000 serien til Sony gir mye hakking i bildet, har selv valgt 40" versjonen av samsungen du vurderer etter at jeg har hørt mye bra om den. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 jeg kjøpte v serien, hakket som pokker så jeg returnerte den og bestilte pansnoic plasma. sony har bra bilde og kontrastnivået er blandt det beste men hakkingen ødlegger litt Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takker for mange svar. På AVforum, så fikk jeg inntrykk av at flere anbefallte Sony'en, mens her er det klart flest som anbefaller Samsung. Jeg får ta meg en tur på elkjøp og se, mener de skal ha begge tv'ene der. Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå