Jokerpoker Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Har lett litt rundt omkring og kan ikke finne en Steinberger bass i spirit serien... Det er de som er kule Link Vet noen om en norsk (helst) butikk som selger slike? steinberger sin side selger bare i usa Takker for tips Endret 8. januar 2009 av Jokerpoker Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du må virkelig være syk i hodet for å kjøpe noe sånt! En jeg har gigget litt med har en sånn bass. De er grusome!!! Men tror ikke det finnes norske importører. Sjekk bruktmarkedet, hvis du vil kjøpe fra Norge! Lenke til kommentar
Benor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 eBay er vel det beste alternativet! Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Du må virkelig være syk i hodet for å kjøpe noe sånt!En jeg har gigget litt med har en sånn bass. De er grusome!!! De er jo kjempekule formen ser litt rart ut, men det går sikkert ann å venne seg til det vettu Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Kul? transportvennlig vil nå jeg si. Prøvde en Steinberger gitar og den føltes helt merkelig å spille på, du kan ikke hvile den på låret uten å bruke den utfellbare "lårstøtta" når du sitter og spiller, rar vektfordeling. Tuning systemet skal vistnok være veldig bra, men fikk ikke prøvd dette noe særlig. En annen ting var at det ikke fantes noe "crunsh" i den, hvorvidt den er bedre i bass utgave kan jeg ikke si noe om, men ergonimien er nok ganske lik. Edit: Uansett jeg ville prøvd den først (om du har muligheter for det) 600-700$ er litt mye penger å kaste bort hvist det viser seg at den ikke lever opp til forventningene. Endret 9. januar 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå