ramses Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg burde kanskje vite dette men blir veldig usikker, så bedre å spørre. Jeg har lest litt om fourthirds standarden (og senere også om det nye micro four-thirds) Ser at Panasonic og Olympus og kanskje Leica er inne på dette. Er det flere merker? Spørsmålet mitt er: Er det slik at fourthirds objektiver passer til alle fourthirdshusene, uavhengig av merke. Altså uten noen form for konverter eller noe slikt. Lenke til kommentar
torve Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg burde kanskje vite dette men blir veldig usikker, så bedre å spørre.Jeg har lest litt om fourthirds standarden (og senere også om det nye micro four-thirds) Ser at Panasonic og Olympus og kanskje Leica er inne på dette. Er det flere merker? Spørsmålet mitt er: Er det slik at fourthirds objektiver passer til alle fourthirdshusene, uavhengig av merke. Altså uten noen form for konverter eller noe slikt. Ja. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sigma er også partner i FT-gruppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå