GSM Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hei! er det noen her som har prøvd ScummVM på HTC diamond? Har med stort hell kjørt Monkey island 3 på en litt eldre HTC modell, men på Diamond sliter jeg. Spillet starter opp, men detter fort ut pga "Memory Allocation error" Men diamond har nå en god del mer ram enn den andre mobilen (husker ikke navnet), og samme OS. Spillet kjører plettfritt i Device emulator selv når jeg setter minnet til langt under hva som er på HTC Diamond. Edit: Da har jeg funnet en løsning på problemet om noen er itr, kan jeg lage en guide Endret 14. januar 2009 av GSM Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Noen her inne (som også elsker dette spillet ) med HTC Touch Diamond, HD eller Pro, evt SE Experia (samme problemet gjelder alle disse telefonene) som har lyst å teste ScummVM og monkeyisland 3 på sine mobiler, og se når feilen intreffer og vilke feilkoder som kommer opp? Tenker å samle litt data om bug'en og sende det til karen som er utvikler av Windows mobile porten av ScummVM. Så kan han se på problemet til neste versjon blir lansert. Ser flere har samme problem på ScummVM forumet og XDA Developers. Pocket Scumm finnes på www.scummvm.org , MI3 Har vel alle stående i hyllen Endret 12. januar 2009 av GSM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå