JuC1y Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei, jeg har et lite problem.. Jeg har lyst til å fjerne den siste delen fra magen xD men jeg vet ikke hvordan? Hjelper sit ups? Men samtidig har jeg lyst til å legge på meg Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ned med kroppsfett og opp med muskelmasse. Er 42 andre emner om ca. det samme... Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 nei, alle sier at jeg er såååå tynn x) så hvis jeg slutter å spise så blir jeg bare mer tynn... men jeg vil fjerne den siste delen fra magen.. men jeg vet ikke hvordan :S Lenke til kommentar
DMN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hvorfor skal du fjerne mer av magen hvis du allerede er veldig tynn? du vet, det er ikke en six pack du oppnår da, det er en skinny pack. noe som er helt forjævlig stygt.. Lenke til kommentar
DrKnight Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Forbrenn fett. Gåtur før frokost om morgenen så forbrenner du fett direkte fra fettreserverne. Meget effektivt. 5-6 små måltider om dagen (kaloriunderskudd) Gi det 2-3 mnd så tenker jeg du ser forandringer på magen din. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 og drit i sit-ups, det trener nesten bare hoftestrekkerne dine. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 og drit i sit-ups, det trener nesten bare hoftestrekkerne dine. Kommer vel strengt talt ann på hvilke type sit ups du tar, kan fint trene nesten alle magemusklene via sit ups. Men hadde du gitt oss vekt alder og høyde så hadde det vært lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 jeg er 15år blir 16 i mars jeg er rundt 180 jeg er ikke veldig tynn, alt fettet mitt ligger på magen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Forbrenn fett.Gåtur før frokost om morgenen så forbrenner du fett direkte fra fettreserverne. Meget effektivt. 5-6 små måltider om dagen (kaloriunderskudd) Gi det 2-3 mnd så tenker jeg du ser forandringer på magen din. morgencardio er bullshit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå