CFM Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ønsker kritikk på dette bildet jeg tok i dag Endret 8. januar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Et behagelig bilde! Likte fargene, og at det liksom omfavner flyet... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg likte det godt! Bilde har en ro rundt seg. Det er ofte bildene uten for mye rot som fanger interessen min mest.. Veldig fint Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes flyet er for lite til å ha noen reell effekt på bildets kvaliteter. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis jeg cropper litt da? Selv like jeg nok den første versjonen best.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det hjelper betraktelig, men så er vi inne på det med tekniske kompromisser. Hvor mye kan en croppe før et bilde mister sin tekniske verdi, fordi man ikke kan lage greie kopier av det lenger? Ikke at jeg sier du har gjort det her. Endret 8. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den første var langt bedre, og jeg må si at flyet gjør bildet.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kroppingen fungerer nok ikke, da du mister det interessante i skyene. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Man mister litt av skyene, men de ser jo helt make ut hele veien. I så måte ser jeg ikke forskjell på versjonene. Edit: Dere østlendinger går jo helt ape hver gang dere ser en slik solnedgang. Glad jeg bor på vestlandet, der slikt er relativt vanlig ved kysten. Endret 8. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
emero Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 det hele gåt jo på hva man er ute etter å få frem i bildet. om man ønsker å fremheve himmelen og fargespillet, er flyet et fint fokalpunkt som gjør bildet mer interresant og mindre abstrakt. om man ønsker å fremheve flyet, burde det fremstå som en større del av bildet, og mer zoom eller hardere crop blit nødvendig. for min del fungerte det første best, da himmelen fasinerer meg mer enn flyet. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Synes det var et fint bilde! Likte det at flyet flyr innover i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå