EvenEleven Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Ønsker litt tanker rundt teksten min hvis dere har tid Vil skrive om vers 3 når jeg får noe nytt inn i hodet mitt Feelings The rain poors down on my face. it's cold it' cuts me open and feelings escape my fake face. I want to feel alive. I want to feel alive. Get this cold feeling out of my inner, darker side. You could open up my door. If you would been here before. You left me alone. You never looked back, when my pain evolved I want to feel alive. I want to feel alive. Get this cold feeling out of my inner, darker side. I got my jacket on I feel warm outside, but I feel like i'm freezing inside but why bother when there is so little to love. I want to feel alive. I want to feel alive. Get this cold feeling out of my inner, darker side. How could you leave me alone? When i was your first born. What did i do wrong? Now i'm standing here alone Lenke til kommentar
Quasir Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg synes det er en bra sang. Den virker ærlig, og den viser følelsesmessige poestiske trekk. Flott! (beklager hvis meningen min er litt vel analytisk =S ) Endret 8. januar 2009 av Quasir Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Neida du tenkte analyserte den veldig riktig Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 You could open up my door. If you would been here before. You left me alone. You never looked back, when my pain evolved Synes denne linjen stikker seg litt ut med en dårlig formulering. Tror ikke denne er riktig grammatisk. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 "If you you would have been her before" er vel korrekt men passer ikke inn til rytmen. Vi skal spille den inn snart, egentlig idag men men.. Da skjønner du hvorfor Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du kunne ikke snøvlet inne et lite 've når du synger da? If you would 've been here before. Ellers er det ikke plass til den heller? Vanskelig å vite uten å kjenne melodien. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Nei når jeg tenker over det så synger jeg faktisk med "'ve". teksten er bare ikke helt opdatert ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå