schester Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Her er eit av bileta eg tok til eit skule prosjekt, Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Skikkelig flott i sin nonfigurative form. Jeg liker kombinasjonen av farger og former, som bygger på en forståelse for balanse og komposisjon. Noen vil sikkert la seg irritere over detaljer, men for meg så holder det mål. De er hverken til nytte eller irritasjon for meg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Ganske fint bilde, selv om det blir litt for tett for meg, av en eller annen grunn. Detaljer? Tja. Nesten litt irriterende med lyssprekken til venstre. Litt av postkassen er utbrent, men i denne situasjonen er det ganske irrelevant å trekke noe for det. Eneste jeg lurer på er om det var den lokale bastarden som ødela kassen, eller Anders selv. Lenke til kommentar
schester Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ty for posetiv comback =) men jacob, eg har nok ikkje ødlagt postkassen sjøl. var nok den lokale bastarden Endret 8. januar 2009 av schester Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Åh, herregud! Jeg elsker det! Ser at noen klager på at det er for tett, men personlig syns jeg dette gir bildet en helt ny dimensjon. Herlig. Fargene, refleksjonen i postkassen, alt. Jeg irriterer meg ikke en gang over lyssprekken! Det er sånne bilder jeg vil se mer av. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Dette var stilig! Så behagelig farge på postkassen, og deilig blurrete bakgrunn til venstre for den. f/verdi? Lenke til kommentar
schester Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Dette var stilig!Så behagelig farge på postkassen, og deilig blurrete bakgrunn til venstre for den. f/verdi? F/5.6 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Åh, herregud! Jeg elsker det! Ser at noen klager på at det er for tett, men personlig syns jeg dette gir bildet en helt ny dimensjon. Herlig. Fargene, refleksjonen i postkassen, alt. Jeg irriterer meg ikke en gang over lyssprekken! Det er sånne bilder jeg vil se mer av. Det er bare en som klager over det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Og det er ikke meg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Det stemmer. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Et spennende bilde - Bra dybde i farger, er et kunstverk btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå