truered Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ingen tvil om at det er glimrende teknologi. Smart tenkt og sikkert godt utført! Men, batteri er faktisk ikke så viktig for meg, all den tid denne stort sett vil bli brukt hjemme og med bra tilgang på strømpunkter... Og grafikkortet har jeg vel allerede uttalt meg om. Tviler ikke på at 5930g'en nok er bedre teknisk, men 1500 kr ekstra representerer vel fortsatt ting jeg ikke trenger... En helt annen ting. Ser ut som prisene har vært rimelig stabile en god stund nå. Er det noen tid på året da prisene tradisjonelt faller? Kan det være lurt å vente noen måneder, hvis det f.eks lanseres nye modeller og gamle modeller faller i pris...? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 rundt mars går det ned... for så skyte i været i mai for så synke frem til august da de stiger igjen... Lenke til kommentar
mortex2008 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette er mye mer ytelse for pengene. Mye raskere prosessor, blu-ray, ellers mye likt. Kjøpe en mye billigere er ok, men ikke spar 500,- kr. i forhold til 5930 http://www.expert.no/product/product.aspx?...ifier=HPDV51095 Hei! vet det var snakk om 6000kr, men ser denne PC bedre ut enn 5930 versjonen som er aktuell her. Er det verdt de 500 ekstra mtp prosessor. Ser bort fra batterilevetiden. M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå