Deleted__- Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Batterier er fullt lovlig å ha med. Har brukt mp3-spiller på fly mange ganger uten problem (inkludert under landing og take-off). En dildo eller vibrator burde ikke være noe problem, men jeg ville ikke hatt den i håndbagasjen. Jeg ser ikke noe poeng i å ta den med på flyet, og du kan jo bare pakke den inn som en gave om du ikke vil vise den til noen. Vel. Mp3 under take off og landing er ikke lov, uansett om du har gjort det eller ei. Dette er fordi du skal ha alle sanser klare om en situasjon skulle oppstå, og ikke drive å rote med en jævla Mp3-spiller. Det sinker reaksjonstiden din, pluss at du bruker tid på å ta av headsett, stikke mp3-spilleren i lommen og lignende når du trenger fullt fokus på det som skjer. Så min oppfordring til deg: Skjerp deg og respekter forbudet under take-off og landing. Og hvis Securitas finner noe de reagerer på, må du åpne opp "gaven", så det var verdens dårligste forslag. Jeg har sett mange nå rett før julen som har måttet åpne opp gaver i sikkerhetskontrollen som pasasjeren var intetanende om, gaver de har fått fra venner o.l. som har vist seg å være kniver. Da måtte de åpne opp gavene foran securitas, ødelegge "julegave-feelingen" og konstatere at om de ikke hadde betalt for bagasje måtte de betale ekstragebyr for å frakte denne gaven med seg. Endret 13. januar 2009 av Insty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg