Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tillatt med dildo i håndbagasje på fly? (svart fort!)

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest gutt17

Eg skal reise med fly nå til helgen, har lyst å ta med meg en dildo, men lurer på om dette er lov? :ermm: Er jo så strengt om dagen.... Vil nødig ha den indratt :)

Men for å være ærlig tror eg ikkje eg tar den med uanset, fordi jeg ikke får ta med glidemiddelet... Væsker er nono.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det skal gå bra, er ikke akkurat ett skarpt objekt. eller nyttig slagvåpen. Men du kan bli stilt noen flaue spørsmål om du blir stoppet :p

sjekk inn bagasjen ?

eller ta me dildoen å kjøp nytt glidemiddel senere ?

Lenke til kommentar

husk å ta batteriene ut den da.

hvis den evt skulle begynne å vibrere, vil baggasjen bli tatt til sides og bli behandlet VELDIG strengt.(dem er jo livredd for terror, og de tar ingen sjangser på at det ikke kan være en bombe)

blir hvert år tatt til sides masse barbermaskiner og noen dildoer.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest gutt17

Jeg vil ha den til dit jeg skal, jeg trenger den ikke PÅ flyet.

-.-

Finner ikke dildoer nevnt på den listen din Joystick (bra navn btw :)). Og er uaktuelt å kjøpe mer glidemiddel, vet ikke hvor man kjøper det på stedet jeg skal til.

Lenke til kommentar
Gjest gutt17

hvis den evt skulle begynne å vibrere, vil baggasjen bli tatt til sides og bli behandlet VELDIG strengt.(dem er jo livredd for terror, og de tar ingen sjangser på at det ikke kan være en bombe)

Det er en dildo, ikke en vibrator ;) Bare plast.

Lenke til kommentar

Noen som har sett Fight Club litt for mange ganger eller? :D

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du ha med en dildo i håndbagasjen. Glidemiddelet kan du baare ha over litt av i en beholder på under 1dl. Evt ha litt i en liten plastpose, eller noe, om du ikke har en liten nok flaske. Denne legger du sammen med de andre væske-beholderne, som må få plass i en lukkbar enliters-pose.

Lenke til kommentar

Dette var en merkelig samtale.. :whistle: men: trenger du den ikke på flyet, så ta den med i innsjekkingsbagasjen. Skal du ikke ha med innsjekkingsbagasje: ta den med i bagasjen inn i flyet, men ta ut batteriene! Dildoen er ok, men sånne batterier som det vanligvis er i dildoer (aa batterier osv) er ikke lov å ha med inn på flyet, og da kan det bli litt flaut hvis du må fjerne de fra dildoen i sikkerhetskontrollen.. :D

Lenke til kommentar
men sånne batterier som det vanligvis er i dildoer (aa batterier osv) er ikke lov å ha med inn på flyet, og da kan det bli litt flaut hvis du må fjerne de fra dildoen i sikkerhetskontrollen.. :D
Ikke lov å ha med batterier i håndbagasjen? Da har du misforstått - det er i innsjekket bagasje man ikke skal ha det.
Lenke til kommentar

Dette er ingen diskusjon om batterier er lov eller ikke, så ikke gå OT her folkens.

Trådstarter har fortalt at han har en dildo, ikke en vibrator, og det er ingen batterier involvert.

Jeg tenker at om dildoen ikke har noen deler i metall (noe den høyst sannsynlig ikke har) så kan man jo faktisk bare stikke den i lomma og ta jakken over, eller rett og slett ha den i trusa f.eks.

Dette gjelder andre ting også, man ser jo ikke røntgen på metalldetektoren.

Lenke til kommentar

Batterier er fullt lovlig å ha med. Har brukt mp3-spiller på fly mange ganger uten problem (inkludert under landing og take-off).

En dildo eller vibrator burde ikke være noe problem, men jeg ville ikke hatt den i håndbagasjen. Jeg ser ikke noe poeng i å ta den med på flyet, og du kan jo bare pakke den inn som en gave om du ikke vil vise den til noen.

Lenke til kommentar

Batterier er ihvertfall lov, har dratt med meg hele speilrefleksen med ørten batterier og masse ekstrautstyr igjennom sikkerhetskontrollen ved mer enn en anledning. Glidemiddelet får mest sannsynlig plass i spesialposene for væske, hvis ikke fyller du det på en alternativ beholder. Dildoen vil også gå rett igjennom sikkerhetskontrollen, med mindre den er såpass stor at den kan gå som et slagvåpen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...